Wpis z mikrobloga

@jedzgruszki: @bixor: Będzie to strategia czasu rzeczywistego, w której gracz kieruje osadami, które sam będzie tworzył, by zniszczyć siedliska zła - wrogiem będą demoniczne armie zła. W grze będzie możliwość rekrutacji wojska i tym podobne rzeczy, spotykane w RTSach. Planuje też multiplayer. W załączniku kilka budynków, które są już wymodelowane i prawdopodobnie pojawią sie w grze. Aha, nazwa robocza gry to PixelCastles ale prawdopodobnie będzie Untold Battles
horus666 - @jedzgruszki: @bixor: Będzie to strategia czasu rzeczywistego, w której gr...

źródło: comment_1590500733vfj8RJgNbPeskxrDeLEzVM.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@dynamicznyprawiczek: Nie, to nie jest takie trudne. Właściwie, to programowania można się nauczyć w kilka miesięcy. Problemem są później algorytmy, nad którymi trzeba się nagłowić, żeby wszystko działało, tak jak powinno.
  • Odpowiedz
@Adammmmmmmm: pierwszą styczność z programowaniem miałem ok 2000r, potem miałem długą przerwe i tak w 2010 zacząłem coś konkretnie pisać, w 2011 miałem staż jako webdeveloper, więc . Później odszedłem od tego ale regularnie coś pisałem, co prawda projekty nie odniosły powodzenia ale tak naprawdę Javy i Pythona nauczyłem się w miesiąc. To nie ma tak dużego znaczenia jak długo się programuje - trzeba raczej wiedzieć co się chce zrobić i
  • Odpowiedz
@Adammmmmmmm: Myślę, że się da, jeśli się przy tym siedzi dużo, ucząc się jedyne w weekendy to może się raczej przedłużyć. Grunt to nie grzęznąć w szczegółach, a raczej ogarnąć samą zasadę działania i koncepcje takie jak:zmienne i ich typy, operacje arytemtyczne i boolowskie, instrukcje warunkowe, funkcje, struktury danych(przede wszystkim listy i słowniki), rekurencja, programowanie obiektowe i system importowania paczek oraz trochę ekosystemu - to jest python package index (czyli takie
  • Odpowiedz