Wpis z mikrobloga

  • 0
Zwróć uwagę na elektrykę, w B5 lubi nawalać centralny zamek. Sprawdź czy dzialają wszystkie szyby (panel w drzwiach kierowcy lubi zawierać i palić bezpieczniki).
  • Odpowiedz
Wybralbys tipo zamiast pastucha b5?


@InterferonAlfa_STG: nowe tipo bo pastuch b5 się pewnie zesra po drodze i koszt lawety przekroczy wartość auta.
No i popatrz na przeciętne wyposażenie tych passatów. wbrew pozorom większe prawdopodobieństwo spotkania tempomatu jest w tipo, a 5000 bez tempomatu to jakiś dramat
  • Odpowiedz
@StukilowaRurzowa: w 1.8T Ci tempomat z tico (sory tipo) nie potrzebny, bo pastuch jedzie wiecej niz 130 i nie musisz jezdzic na tempomacie.
Co do awaryjnosci tez bym polemizowal. Jak pastuch bedzie mial kompresje i na ogledzinach wyjdzie ok to na 100% zajedzie dalej niz tico.
Pastuch z wyposazenia ma wyciszenie i pewnie dolozone radio z bt co na wstepie miazdzy tico (tipo)
  • Odpowiedz
@InterferonAlfa_STG: Dopuszczalna prędkość na autostradach w większości Europy to 130 km/h, a nie więcej, ponadto jazda na tempomacie jest po prostu komfortowa. Teraz zmieniam auto m.in. dlatego że moje obecne ma tylko zwykły tempomat.
Dwudziestoletni passat teoretycznie może być w dobrym stanie technicznym ale to wymaga wkładania w niego 4-5 tys. zł co roku, nie wierzę, że to ktokolwiek robi.

PS: Kupuję właśnie passata, ale nie B5, od B5 wolałabym
  • Odpowiedz
@AngelFromHell: wiesz co stać mnie, mógłbym go spokojnie wziąć w leasing i wrzucić w koszta(bo kupno nowego za gotówkę to strzał w kolano XD), mimo że jestem jeszcze młody, to jeździłem ponad 40 różnymi samochodami, od tanich gruzów wartych tyle co rower, po duże limuzyny za pół bańki. Dało mi to że wyrobiłem sobie opinie o różnych markach wiem co oferują jak jeżdżą i czy będą mi odpowiadać więc gdybym
  • Odpowiedz
@StukilowaRurzowa: nie kazde, sa ludzie, ktorych stac na 20 letni samochod. Stac ich takze jednoczesnie na nowy z salonu, ale maja lepsze pomysly na #!$%@? 200k i wola jezdzic zrobionym pastuchem za 10k + 5k rocznie.
5k rocznie to przesada, w e39 tyle wychodzi tylko w pierwszych latach i jezeli robisz WSZYSTKO lacznie np z cupholderem FEBI za 159 zl, bo Ci sie nie wysuwa juz tak szybko jak nowy
  • Odpowiedz