Aktywne Wpisy
nieco +3
Codzienne przypomnienie, że #incel i #przegryw to po prostu ludzie, którzy jeszcze nie poszli do psychiatry skorygować #adhd #depresja czy #trauma. Panowie żyje jest ciężkie, ale jest już tyle lekarstw i technik psychologicznych, że każdego da się wyprowadzić na prostą. Jak nie macie kasy się bujać prywatnie, to polecam migrację do cywilizowanego kraju choćby na magazyn, bo na Zachodzie dostępność specjalistów i leków jest dużo lepsza. Nie poddawać się, tylko zacisnąć
looolbeka +12
ale dziwne te żale, że filmy Stanowskiego były co miesiąc w top 10 wyświetleń z kanału i że nikt nie chciał rywalizować i ma pretensje, że tym wnosił najwięcej, kiedy on robił te wyświetlenia niemal ocierając się o jakieś pato streamy albo jak z tym bolywood i myślę, że reszta nie chciała robić wyświetleń w ten sposób i to mógł być problem. Oczywiście w tym biznesie miarą sukcesu są wyświetlenia, ale nie
Po dłuższym czasie od zakupu zasilacza (nadal na gwarancji) przy testowaniu GPU dla znajomego zorientowałem się, że w zestawie do mojego zasilacza brakuje 1 kabla PCIE 6+2 pin (w zestawie powinny być 2 takie kable). Napisałem do supportu - ich odpowiedź - może Pan kupić kabel za 20zł sztuka + 12 wysyłka. O ile pokrycie kosztu wysyłki jeszcze rozumiem, o tyle płacenie za coś co od początku powinno być w zestawie już nie do końca.
A teraz porównanie z supportem innej firmy, która sprzedaje podobne produkty - be quiet!. Kilka lat temu zakupiłem ich chłodzenie Pure Rock. Przy upgradzie komputera pod koniec zeszłego roku stwierdziłem, że bez sensu wymieniać całkiem dobre chłodzenie i napisałem do ich supportu czy istnieje możliwość zakupu od nich samego zestawu do zamontowania tego chłodzenia na AM4 (widziałem, że wypuścili odświeżony zestaw tego modelu zawierający elementy montażowe pod AM4). Jaka była odpowiedź firmy? Dostałem nowy zestaw montażowy całkowicie za darmo łącznie z darmową wysyłką, mimo, że nic mi się nie należało i płatność w tym przypadku byłaby jak najbardziej uzasadniona.
Mając wcześniejsze doświadczenie z be quiet odpowiedź SPC stoi dla mnie w jaskrawym kontraście do tego jak może wyglądać obsługa klienta.
#komputery #silentiumpc
Komentarz usunięty przez autora