Wpis z mikrobloga

Nie polecam SilentiumPC ze względu na ich support/obsługę klienta.

Po dłuższym czasie od zakupu zasilacza (nadal na gwarancji) przy testowaniu GPU dla znajomego zorientowałem się, że w zestawie do mojego zasilacza brakuje 1 kabla PCIE 6+2 pin (w zestawie powinny być 2 takie kable). Napisałem do supportu - ich odpowiedź - może Pan kupić kabel za 20zł sztuka + 12 wysyłka. O ile pokrycie kosztu wysyłki jeszcze rozumiem, o tyle płacenie za coś co od początku powinno być w zestawie już nie do końca.

A teraz porównanie z supportem innej firmy, która sprzedaje podobne produkty - be quiet!. Kilka lat temu zakupiłem ich chłodzenie Pure Rock. Przy upgradzie komputera pod koniec zeszłego roku stwierdziłem, że bez sensu wymieniać całkiem dobre chłodzenie i napisałem do ich supportu czy istnieje możliwość zakupu od nich samego zestawu do zamontowania tego chłodzenia na AM4 (widziałem, że wypuścili odświeżony zestaw tego modelu zawierający elementy montażowe pod AM4). Jaka była odpowiedź firmy? Dostałem nowy zestaw montażowy całkowicie za darmo łącznie z darmową wysyłką, mimo, że nic mi się nie należało i płatność w tym przypadku byłaby jak najbardziej uzasadniona.

Mając wcześniejsze doświadczenie z be quiet odpowiedź SPC stoi dla mnie w jaskrawym kontraście do tego jak może wyglądać obsługa klienta.

#komputery #silentiumpc
  • 3
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@B4rt0: a ja właśnie polecam, kupiłem obudowę i byl #!$%@? górny panel. Bez zbędnego #!$%@? wysłali mi nowy, nie chcąc starego. Jakość wykonania średnia co prawda.