Wpis z mikrobloga

#mediaexpert @Media_Expert Od ponad miesiąca z Państwem próbuję się skontaktować...
1. Obsługa klienta nie odbiera
2. Na e-maile mi nikt nie odpisuje
3. Na e-reklamacje -brak informacji zwrotnej
4. Na fanpage na facebooku jestem kierowana na obsługę klienta telefoniczną lub e-mailową

Opis sytuacji:
Moje zamówienie jest z dnia 23 KWIETNIA (02328336178)
Zwróciłam je ze względu na to, że miało ślady użytkowania.
18 maja dostałam informację, że produkt zostanie mi odesłany, bo był używany..... (RMA2333670971200099031), jednak NIE JA go używałam....
Od tej pory nikt nie odpowiada mi na moją wiadomość odnośnie sytuacji (ani przez inne formy próby kontatu).

Nie chcę, aby mi Państwo zwracali używany przez kogoś sprzęt, mówiąc, że zrobiłam to ja.... Oczekuję informacji zwrotnej odnośnie moich prób kontaktu, całej sytuacji i zwrotu pieniędzy, a nie używanego sprzętu.
  • 1
  • Odpowiedz