Wpis z mikrobloga

@cyb3rm4n: Kumpel ma e92 335i. Podobno 330i jest przymulone i pali tyle samo co 335i. Z tego co wiem to typowe problemy nowych silników BMW są typowe czyli VANOS i zasyfione zawory przed wtysk bezpośredni. BMW ma też zawsze jakiś wyciek w układzie chłodzenia przez jego #!$%@?ą plastikowość. Na pewno nie rdzewie tak jak mercedes z rdzawej epoki merca.

Jeździłem chwilę i prowadzi się bardzo dobrze. Manual jest miodzio.
@cwlmod: 335i to 2 turbiny, i w sumie nei wiem czy bena czy diesel
@saginata: No wlasnie nie wiem ktorego szukac,a nie jestem 'beemkowy'

Mietek ma w sumie 5.0 v8 ale troche wnetrze mnie odstrasza, chby za 'dziadkowo' :/
@cyb3rm4n: 335i n54 - turbiny, wtryski, cewki, wastegaste na turbinach, pompa wysokiego cisnienia, jak nie masz z 70k to nawet nie startuj po E93 bo są zazwyczaj zajechane. N55 to juz inna bajka, ale w polsce rzadszy niz sraczka.
Mieszkam w UK, i tu chce kupic. Jak rozroznic? thx


@cyb3rm4n: kupiłem jakiś czas temu e92 335i w #uk - to nie opcja ekonomiczna, a e93 jest duuużo cięższe i ma problemy z mechanizmem dachu. To są super auta o ile wiesz na co się porywasz
@Atreyu: wlasnie aito mi sie podoba ale nie wiem czy to dobry wybor. A 330i? Albo 325? Nie chce slabiaka, ale tez nie chce wrzucic miliony monet za serwis

Mysle o clk jeszcze albo a5
@cyb3rm4n: 335i to szybkie auto (i bardzo drogie w serwisie). W serii 5.4-5.6 do setki na dobrych oponach. 300 funtów na kable i soft silnika i skrzyni, urywasz 0.2-0.3s. 1000 funtów dp/fmic/chargepipe i agresywniejszy soft i znowu 0.2 niżej. A jak szalejesz to 400-500 koni na seryjnych sprężarkach, 600+ na single turbo (dla N54), współczesne 2JZ - tj. kosmiczne moce i ogranicza cię portfel. Można też zostać przy serii, też daje
Nie chce slabiaka


@cyb3rm4n: ale potwora też nie szukaj, cabrio to nie auto do #!$%@?, czy upalania kapora, jak o tym myślisz, to bierz coupe, będzie lżejsze, większe, bardziej zwarte i lepsze w prowadzeniu i dach się nie będzie tłukł na dziurach.