Wpis z mikrobloga

Krótkie streszczenie mojej historii z @morele_net
2 kwietnia - zamówiłem laptopa, wybrałem opcję dostawy Paczkomat, zrobiłem przelew. Data dostawy 9.04 lub 13.04, w mailu i na stronie miałem dwie różne daty
8 kwietnia - zamówienie jest kompletowane, dostałem maila z linkiem do śledzenia paczki
9 kwietnia - zamówienie skompletowane, gotowe do wysyłki
15 kwietnia - pierwszy kontakt z morele, nikt nic nie wie, sprawą zajmie się Dział Logistyczny
16 kwietnia - rabat za czas oczekiwania, zwrot kosztów przesyłki (0,4% wartości przesyłki XDDDD)
17 kwietnia - omegalul paczkę wysłali Pocztą Polską, czekają na zwrot od PP, wtedy wyślą mi do Paczkomatu XD
21 kwietnia - pierwszy kontakt w sprawie zwrotu środków za zamówienie - Dział Logistyczny działa pełną parą
24 kwietnia - infolinia morele dzwoni do mnie, bo podobno chciałem złożyć u nich zamówienie, żeby mi nie zwracali szmalu (???????)
28 kwietnia - Dział Logistyczny dalej działa z wystawieniem korekty do faktury (TAK, ZAKUP NA FIRMĘ)
4 maja - na koncie na stronie morele pojawiła się reklamacja, która miała już za 100% załatwić koretkę do faktury i zwrot środków na drugi dzień
8 maja - no nikt nic nie wie, korekty nie ma, laptopa nie ma

Jestem naprawdę ciekawy kiedy sprawa się rozwiąże, bo infolinia za każdym razem sprawę przekazuje do Działu Logistycznego, który mam wrażenie, że nie istnieje XD Uważajcie mirki i mireczki, nie popełniajcie mojego błędu
#morele #paczkomaty
  • 1