Wpis z mikrobloga

@Bulgulator: da się, ale bardzo odradzam. Tracking oszalał, wg strony inpostu paczka zostanie odesłana do nadawcy, wg aplikacji wróciła/wraca do oddzialu. Wg infolinii: paczka rzeczywiście jest cofnięta do oddziału, bo nadawca wystąpił o zwrot, oni nie są za to odpowiedzialni. Wg infolinii drugi raz: paczkomat pełen i kurier będzie do skutku próbował dostarczyć. Dziwne, bo w tym czasie kilka paczek z allegro odbieraliśmy bez problemu i paczkomat jakimś cudem przepełniony nie
@wroublin to nie ma związku z tym że zamówienie było przez aplikację aliexpress. Prawdopodobnie sprzedawca podał Ci numer przesyłki kogoś innego, sprawdź czy nazwa paczkomatu się zgadza (jest podana w naszym trackingu jako dodatkowy status na końcu)
@AliPaczka: wszystko się zgadza. Paczka pojawiła się w aplikacji inpostu jako zarejestrowana na właściwy numer telefonu. W apce Alipaczka też paczkomat się zgadza. InPost też łączy ten numer paczki z właściwym numerem telefonu. Mają jednak taki burdel, że w zasadzie sami nie wiedzą, gdzie paczka jest i co się z nią stanie.