Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@czlapka: no żyroskop do sterowania albo chyba w last of Us trzeba było szarpać padem w jakichś sytuacjach.
Touchpad to w ogóle nie wiem gdzie był wykorzystany inaczej niz guzik ( ͡° ʖ̯ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@hpiotrekh: W lastofus i uncharted jak latarka padała. Touchpad był do zdrapywania zdrapek w raymanie. A ruch pada jest np wykorzystywany w journey do kamery i widziałem u córki w locoroco do ruszania światem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@czlapka: W Infamous Second Son trzyma się pada bokiem aby palec mieć na r2 jak na puszce farby i maluje grafitti ( ͡° ͜ʖ ͡°) Trzeba puszeczkę wstrząsać i głośniczek wtedy wydaje dźwięk kulki z puchy
@hpiotrekh:

Arhn mówi w tym materiale, że przyciski (nie analogi) wykrywają sile nacisku. To prawda?

W jakich grach było/jest to używane?


DS2 i DS3 to miały. Nie tylko na kwadracie, krzyżyku, kółku i trójkącie, ale też na L1 i R1. Na PS3 poza remasterami MGSów nie znam gry która by z tego korzystała obowiązkowo. Tzn. w Gran Turismo 5/6 domyślnie gaz i hamulec były na kwadracie i krzyżyku i rozróżniana była