Wpis z mikrobloga

#gry #assassinscreed #boldupy
Przeszedłem całe AC:O i nie warto było, nie warto było kurła. Jednej z najgorszych grind festiwali jakie w życiu widziałem.
Ta gra zamiast 80 godzin powinna trwać 40 i byłoby ok to nie, najebmy nudnych questów aż idzie się pochlastać. Chociaż żeby te questy były jakoś lepiej zrobione, to nie:
- gadasz z typem
- idziesz do następnego typa który nie może być 50 metrów dalej albo gdzieś w okolicy tylko musisz #!$%@?ć 500 metrów
- wracasz do pierwszego typa
- koniec questa, dostałeś gówno.

Obstawiam że nowa część będzie taka sama. Szkoda że z gry o cichym dźganiu ludzi zrobili coś takiego.
Krs90 - #gry #assassinscreed #boldupy
Przeszedłem całe AC:O i nie warto było, nie wa...

źródło: comment_1588175897LMuSlLq2EGVEWoKR7SG8qY.jpg

Pobierz
  • 11
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Krs90: Kurła dokładnie takie same są moje odczucia. Przepompowali tą grę do granic możliwości, byle zajęła jak najwięcej godzin. Bitwy morskie nie umywają się do Black Flag. Z całej fabuły głównej zapamiętałem dosłownie kilka momentów, poza tym nie wzbudziła większych emocji. Wszystko ma wyglądać fajnie, a nie działać fajnie. Walka jest po czasie nudna, a wrogowie są gąbkami na uderzenia.
Skalowanie poziomów wrogów to nieporozumienie, mając 80 poziom nawet kurczaki mogą
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Poopiesh: Ale czemu Ci się w takim razie Wiedźmin nie podobał? Widzę tu wyraźne różnice między tymi grami i fakt, że w pierwszych godzinach AC może się wydawać ciekawsze, ze względu na to, że szybciej Cię nagradza i jest bardziej efektowne, a Wiedźmin musi się rozkręcić.
Skalowanie poziomów wrogów to nieporozumienie, mając 80 poziom nawet kurczaki mogą Cię zadziobać bo też są dociągnięte do tego levelu. No prośba.


@plasq: Skalowanie jest po prostu zepsute. Sytuacja jaką widziałem, ten ostatni najemnik level 99 przejeżdżał i zaatakował go lew (miałem level 60 więc on też coś koło tego) i zabił tego najemnika w dwóch uderzeniach więc tylko zebrałem loota po nim i elo xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Poopiesh: Nie no, jeśli chodzi o sztywność rozgrywki to trzeba przyznać, że AC jest o wiele bardziej elastyczny. Ubisoft jednak w porównaniu do CDP Red ma nieograniczone fundusze i latami pracowali nad silnikiem AC, więc nie ma się czym dziwić. Natomiast walka w Wiedźminie wydawała mi się o wiele bardziej mięsista.