Wpis z mikrobloga

@Veyn jak kupisz jakiś biedasilnik, i auto pozbawione drogich ficzerów , to utrzymanie nie będzie droższe.od vectry c chociażby. W bmw ceny rosną wraz z mocami, mi np tarcze za 1k pln zwichrowało po 2k km. Jedyna oocja to ori za 2k czy nawet więcej. Servo jak padnie to koszta idą w 5k+. Ale ogólnie to bym ci się radził zasganowić, e90 czy nawet e46 lepiej wykończone, z lepszych materiałów. W tych
@Veyn: chciałem kupić takie nowe z wyprzedaży, bo najnowsza wersje można dostać za okolo 100k, ale spalanie w tym samochodzie w porownaniu do osiągów to jakis żart
@Veyn: Mam taką jedynkę z benzynową dwuliterówką, taka standardowa eksploatacja nie jest specjalnie droższa od innych aut w segmencie. Problem robi się w momencie gdy padnie jakiś czujnik albo silniczek elektryczny, te elementy mają kosmiczne ceny. Poza tym jest całkiem ok