Wpis z mikrobloga

@p___d: Bierz dużo mariaży, utrzymuj wysoki dip rep i dobre kontakty z tymi państwami, wysoki stability (+3 najlepiej all time) i czekaj, aż się coś wykluje.
@RobieZdrowaZupke: @Redesekrator: @borsiu: @InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII: swego czasu grałem z dodatkiem Extended Timeline, ale to wieczne klikanie nowych prowincji do korowania mnie po prostu męczyło () () XD, dlaczego do #!$%@? Paradox nie
Paradox nie zrobi ikonki CORE ALL


@XDwGlowie: Zrobi. Akurat to będzie w najnowszym patchu. Choć osobiście jeszcze bardziej wolałbym automatyczne nawracanie.

Co do samego meritum to raczej powszechna sprawa, że z czasem gra się do 1650-1700. Jeszcze zależy od kraju, bo takim Ulm, czy jakimś państwem z którejś z Ameryk trudniej się wybić, topowym państwem na normalu szybko kończą się wyzwania poza robieniem achievementów, czy jakimś narzuconym sobie zadaniem. Zresztą z
@XDwGlowie: Może gdyby zrobić jakiś system "śmiertelnego wroga" czyli na przykład wszystkie kraje, które miałyby cię za rywala byłyby o wiele bardziej aktywne. We standardowych grach żeby cię napadnięto musisz na siebie zwalić koalicję i jeszcze być od niej słabszy, a tak to jesteś praktycznie nieruszany przez inne kraje. Gdyby to zmienić i przeprogramować ai tak, aby było o wiele bardziej skłonne do zawierania sojuszy z twoimi innymi rywalami i wspólnie
@17witcher: dokładnie o tym samym myślałem Zresztą tak to działa w prawdziwym życiu i mocarstwa światowe zawierają koalicję balansujące przeciwko innym mocarstwom. To by jeszcze bardziej odzwierciedlał realizm gry natomiast paradoks poszedł inną drogą. No ale zobaczymy Może to będzie lepsze rozwiązanie...