Wpis z mikrobloga

@jak-zyc: bardzo dobry ale miej w zapasie z 10k na wszelki wypadek.
Po pierwsze, sprawdzić w jakim stanie jest silnik, kiedy i czy w ogóle były wymieniane UPG (uszczelki pod głowicami).
rzecz druga, sprawdzić stan tylnych kielichów bo w tych rocznikach może już ich nie być z powodu utlenienia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Subaru jest świetne, niestety dość kapryśne.
  • Odpowiedz
@jak-zyc: Pod warunkiem, że w japońskiej motoryzacji cenisz wszystko poza niezawodnością( ͡° ͜ʖ ͡°)
tak na poważnie, o kiedyś się interesowałem tym modelem ale odpuściłem.
1. Kłopotliwy silnik - uszczelki pod głowicami
2. Korozja - i to taka poważna - kielichy z tyłu i wszelkie ramy pomocnicze, belki itp.

Sprawdź forum SIP - ostrzegam zdjęcia korozji - drastyczne
  • Odpowiedz