Wpis z mikrobloga

Wyłączenie możliwości przejścia pieszym i aktywowanie zielonej strzałki znacząco usprawnia ruch na skrzyżowaniu. Do tego sygnalizacja świetlna, której sekwencja najpierw wypuszcza na główną arterie pojazdy z buspasa, a później pozostałe. Na tych odcinkach buspasów konieczne było zablokowanie innych pojazdów niż autobusy. Domyślnie inne pojazdy też korzystają z buspasów, jeśli buspas jest np. pasem do skrętu w prawo.

Przesunięte nieco dalej od skrzyżowania przejście dla pieszych jest praktycznie tylko dla cimów udających się z i na przystanek tramwajowy. Nie ma sygnalizacji. Są za to wprowadzone ograniczenia prędkości przed przejściem, co by za dużo cimów nie zostało rozjechanych.

TM:PE V11 STABLE
Crossings

#citiesskylines
Cerberlius - Wyłączenie możliwości przejścia pieszym i aktywowanie zielonej strzałki ...

źródło: comment_15867707193RF3qqrKJlupukrroT0b8x.jpg

Pobierz
  • 4
@Jarek: Zielone strzałki pojawiły w się TMPE stosunkowo dawno, bo 10.02.2019. Jednak aby wejść do wersji STABLE to, jeśli dobrze patrzę, potrzebny był prawie rok 03.02.2020.

Twórcy TMPE odwalają kawał dobrej, bardzo potrzebnej roboty. Nie wyobrażam sobie tworzenia miast bez TMPE.

PS: Słuszna uwaga z karetkami. Puściłem pojazdy SOS na buspasy. Na tym odcinku są 3 węzły, więc będą miały gdzie zmieniać pas, gdyby się autobusy stłoczyły. Już miałem