Wpis z mikrobloga

Zamówiłem nowy telewizor i po rozpakowaniu okazał się uszkodzony (walnięta matryca), mogę w tej sytuacji skorzystać z 14 dniowego prawa zwrotu, czy lepiej rękojmia?

Zgłaszałem uszkodzenie do sklepu, a oni próbują mnie wkręcić, żebym pisał jakieś protokoły z firmą kurierską itp. Boje się, że to może długo potrwać, a zależy mi na czasie.

#prawokonsumenckie #prawo #reklamacja
  • 3
@Adams_GA: próbowałem ale według nich:

nie możemy przyjąć produktu uszkodzonego mechaniczne z tytuły rękojmi, gdyż takie uszkodzenia nie są możliwe do naprawy zarówno w ramach rękojmi jak i gwarancji. Z informacji, które posiadamy uszkodzenie to powstało w transporcie do Pana. Dlatego prosimy o spisanie protokołu szkody...


i każą mi spisywać protokół dla firmy kurierskiej. Nie mogę odmówić i chyba próbują wprowadzić mnie w błąd?
@bohlen: nie chce mi się teraz szukać przepisów, ale do momentu wydania tv przez kuriera Tobie, to oni jako sprzedawca ponoszą ryzyko jego uszkodzenia, a ta wiadomość to zwykłe #!$%@?