Wpis z mikrobloga

@rekoj: jeździłem ze spawem prawie dwa lata, jest może ciut głośniej przy parkowaniu, ale żeby się parkowało gorzej czy coś to nie zauważyłem, łatwiej wręcz, bo można #!$%@?ć z miejsca zawsze zarzuci
@rekoj: Myślę, że to nie problem, szperanie na forach tematycznych tych modeli, przegląd ogłoszeń bitych, uszkodzonych takich samochodów i możesz mieć LSD za grosze ;) Mi osobiście miesiąc zajęło szukanie części do przeróbki FWD w 4x4 do Skodziny i to za grosze, na forum pisali mi, że taka przeróbka to około 15-30 tyś złotych.
@Menefe: w bmw jest ten problem ze w e46 lsd miało fabrycznie tylko m3, wiec mam pierwszy problem, zmieni mi się przełożenie główne, drugi problem m3 ma inny rozstaw osi, jest szersze i dyfer też jest większy, części z niego nie pasują do żadnego innego. A sam jego montaż wiąże się z przełożeniem wózka na ten z m3. Są jeszcze jakieś phaton gripy lub ludzie drutują szerpę z e30 25% ale
@rekoj: sam bym se w swojej 330d zaspawał ale jednak szkoda mi tego komfortu i ciszy XD
Przesiadka z upierdaily do daily jest jakbyś sie do nowego wozu przesiadł mimo że jedno i drugie to e46
@FrancescoKemp: Ogarnięcie elementów potrzebnych do tego koło 8-9 tysięcy. Głownie szukałem po samochodach wystawionych na części(uszkodzone) aby tanio i szybko pozyskać części. Kolega ogarniał elektrykę, więc to jest naprawdę niski koszt do deklarowanych przez użytkowników nawet 30 tysięcy.