Wpis z mikrobloga

Jak to w koncu jest z awaryjnoscia kierownic thrustmaster? Mam logitech driving force gt i zastanawiam sie na zmiana na cos ze sprzeglem i drazkiem zmiany biegow. Na oku mam g29 i thrustmaster t300rs gt. G29 stara technologia, ale solidna wytrzymalosc i podobno twardy pedal hamulca co na plus dla mnie. T300 lepsza technogia, wieksza cena za caly zestaw i niestety watpliwa awaryjnosc i podobno kiepskie pedaly w oryginale. Korci mnie ta kierownica, bo podobno lepsze doznania z jazdy, ale te niektore opinie o jakosci zniechecaja tym bardziej za taka cene. Cos ktos moglby doradzic? W takim przedziale cenowym do tych max 2000 chyba innej alternatywy nie ma? Teraz fajnie mozna wyrwac g29 z shifterem za 1000 nowke na rtv euro.
#thrustmaster #logitech #t300 #g29 #simracing #kierownice #dirtrally #dirtrally2 #ac #assettocorsa #dirt #projectcars
  • 28
Ja używałem t300 przez rok czasu średnio godzinę dziennie nigdy nic się nie działo. W necie jest dużo opinii ze były to tylko pierwsze egzemplarze. Jeżeli chodzi o pedały to t3pa są w porządku. Te od logitecha nie maja load cell wiec na jedno wychodzi. A jeżeli chodzi o sama kierownice to po jeździe na t300 w życiu bym nie wrócił do g29. Inny świat. Shifter od g29 to zabaweczka. Ale teraz
@fiolkins: dzieki za opinie. Fanatec to juz inna polka cenowa, na moje potrzeby zbyt droga inwestycja. A wiesz moze jaka jest roznica miedzy baza tmx, a t300? Na pierwszy rzut oka to promien sktetu, w t300 wiekszy, tmx tylko 900, ale wystarczajaco. Dwa tmx tylko pc i xbox. Reszta podobna, a roznica cenowa jezeli chodzi o sama baze spora, a i tak bym chcial te pedaly t3pa i shifter, wiec tmx
@torman37: Tmx i t150 to trochę gorsza technologia jeżeli chodzi o napęd ale moim zdaniem i tak lepiej niż g29. Na tmx nie jeździłem ale z tego co czytałem jazda nie jest tak gładka jak na t300.
@torman37: Alcantara ma t3pa i przy okazji największa kierownice. Minus obręczy to ze nie jest okrągła tylko spłaszczona u dołu. Mi to bardzo przeszkadzało ale ja więcej grałem wtedy w dirt rally, przy assetto corsa lub project cars było by ok. W alcantara jest tez mod do hamulca który pozwala na utwardzenie go.
@fiolkins: rzeczywiscie jest troche splaszczona, tez duzo gram w dirty i przy takim kreceniu kolem, moze przeszkadzac, szkoda, ze obecnie nie da sie nigdzie sprawdzic. Bede musial przemyslec wszystko, w kazdym razie dzieki za opinie. Jakby ktos cos z checia poczytam innych uwagi. Poki co najbardziej przychylny do t300.
@master4342: tydzien temu byla fajna promka w oleole za 999zl, tyle, ze wersja rs, ale chcac kupowac dodatkowo t3pa to za taka bym sie wlasnie rozgladal, teraz bym taka powinal, wczesniej tylko wersja gt byla brana pod uwage. Aktualnie najtaniej chyba 1300 w rtv euro, gdzies tam taniej na ceneo bylo, ale pare zl. Ogolnie chyba cena sklepowa ponizej 1200, za gt nie spadala.
@torman37: akurat nie mam t300, ale t150 pro od roku, około 600 godzin w ETS 2, Dirt rally, assetto corsa i żadnych problemów. Jedynie pedały t3pa musiałem przesmarowac. Ale to max 10 minut roboty
@Rampampam: dzięki za opinię. W fajnej cenie można dostać t150, ale jak już się kosztuję to jednak wolę dołożyć do t300, już chyba inna nowsza technologia, wykonanie. Jeżeli chodzi o problemy, wiadomo zadowoleni nie piszą po forach, a w dużej części tylko Ci którym coś nie działa, psuje się. I te głosy łatwiej dostrzec, przez co wyjątkowo do t300 przylgnęła taka łatka awaryjnej kierownicy. Chyba było tego bardzo dużo i część
Tak jak napisałeś brak supportu dla konsol i drugi minus to statyczne łopatki. A za 2600 całkiem niedaleko już do zestawu od fanateca. Jak bym miał wybierać to jednak bym wziął t300 a nie t500. Ale to oczywiście tylko moja opinia.
@Rampampam: generalnie są chyba lepsze jakościowo plus mają możliwość zmiany położenia pedałów.

@fiolkins: patrzyłem sobie CSL Elite i jest to przepaść jakościowa między jakimkolwiek thrustmasterem, co powoduje duże wątpliwości u mnie, czy może jednak pomyśleć zainwestować i nie martwić ewentualnymi problemami i mieć frajdę z zabawy czymś takim.

Tylko pytanie czy do takiej kiery można by używać zestawu t3pa/pro th8a? czy to jest możliwe? Albo coś innego? czy są one
@torman37: Jeżeli chodzi o jazdę to o dziwo najważniejsze są pedały. To robi przepaść. T3pa czy t3pa pro się nie umywają. T-lcm już trochę lepiej ale dalej fanatec to najlepsze pedały. Mam na myśli clubsporty. Jeżeli chodzi o akcesoria od różnych producentów to na konsoli był by potrzebny taki konwerter który nazywa się drivehub. Na PC jest większa dowolność. Osobno pedalow t3pa nie można podłączyć do PC ponieważ nie jest to
@Rampampam: dla mnie najważniejsza jest jakość, więc byłbym chętny dopłacić, myślę, że warto tym bardziej, że w bundlu z shifterem nie jest tak źle cenowo, a przy okazji takie ułożenie w pozycji gt może być wygodniejsze przy moim stanowisku.
@fiolkins: a powiedz mi czy orientujesz się jak często są tam jakieś promocje, albo czy w ogóle? Jako, że nie jest to towar pierwszej potrzeby może warto się póki co wstrzymać, przemyśleć i troszkę wyczekać, poobserwować i wziąć porządny zestaw, kiera plus pedały, a dopiero póżniej pomyśleć o jakiejś skrzyni. Zamiast na clubsport mógłbym się szarpnąć póki co na CSL Elite Pedals LC, będę musiał sobie przejrzeć porównanie tych dwóch, ale