Wpis z mikrobloga

#halflife damy ci nową mechanikę albo wroga, ale najpierw pokażemy z bezpiecznej odległości jak działa i będziesz mógł potrenować w świecie gry tak abyś dobrze się bawił i nie irytował nieznaniem mechaniki
#doom #!$%@? #!$%@? tutorial, popup co 10 sekund na twarz, teleportujemy cię na osobną mapkę do trenowania, i poczytaj se w codexie czego #!$%@? nie rozumiesz?!

I to są te detale.
Dawno żadna gra mnie tak nie irytowała jak Doom Eternal (a ten z 2016 był dla mnie goty) ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#gry
  • 6
@moxie: A tak z innej strony - gry doomopodobne istnieją 30 lat. Każdy kto widział jakiegokolwiek fpsa, wie co robić - z tego powodu nie widzę uzasadnienia dla tutoriala w jakimkolwiek współczesnym CoD. VR to technologia do której dostęp ma 1% graczy, a rozrywka nadal jest całkiem nowa. Jest wymagane, żeby gracz mógł się najpierw zapoznać z zasadami jakie panują w świecie gry i jakie są możliwości.
@push3k-pro: Ale w Half-Life 2 też wszystko było pięknie wyłożone:
dostawałeś łom > najpierw połam te deski żeby przejść dalej
dostawałeś gravity guna > plac zabaw z psem
naprowadzana wyrzutnia rakiet > typ daje ci do reki tłumacząc jak działa i obok masz skrzynkę z nielimitowaną ilością amunicji
stridery > wcześniej przez kilka map oglądasz jak chodzą i strzelają, gdy zaczynasz z nimi walczyć to dosłownie widzisz jak npc strzelają w
moxie - @push3k-pro: Ale w Half-Life 2 też wszystko było pięknie wyłożone:
dostawałe...
Ale w Half-Life 2 też wszystko było pięknie wyłożone:

@moxie: Bo to też była nowość. A Doom? Każdy był taki sam: tam masz drzwi, na drodze do drzwi masz potworki, tu masz giwerę. Pew! Pew! Pew!
@moxie: gniję z bugującego się matrixa bo wczoraj oglądałem filmy jak ludzie szkalowali Hunt Down the Freeman i też pisali o tych mechanikach z Half Lajfa. Also super było w Half Lajfie wprowadzanie nowych przeciwników, zwłaszcza tych białych SSmanów co na ich się pierwszy raz widziało z teleportu w Nova Prospekt.