Wpis z mikrobloga

Co myślicie o takiej geometrii ramy? Rower na całoroczne dojazdy do pracy, bez wyjątków. Obchodzi mnie wyłącznie jak największy komfort, wyprostowana pozycja, łatwe wsiadanie, wygodne stanie na światłach itd. co producent deklaruje. Do tego oczywiście błotniki, światełka, zastanawiam się też nad Nexusem jak i nad sensownością tej zmiany przy moich przebiegach. Z tego co wyczytałem nazywają to po prostu "comfort bike" i jest tego trochę w Stanach, ale to chyba jedyny taki model który można dostać w Polsce.
https://www.marinbikes.com/pl/bikes/20-stinson
#rower
Pobierz
źródło: comment_1584873794HBzbreotxouRAYHWBvYJnx.jpg
  • 6
@Bolszoj:

Im bardziej wyprostowana pozycja tym obciążenie bardziej idzie w kręgosłup, więc na dłuższą metę nie jest to dobre rozwiązanie. Przy takiej pozycji tez nie jakoś nie za bardzo sobie wyobrażam pracę ciałem (podbicie przedniego albo tylnego koła). Nie widzę różnicy w wsiadaniu, jak kupisz damkę to może będzie łatwiej wsiadać.
Na Nexuseie duże straty. Nie napisałeś ile masz do pokonania więc nie wiem czy będzie to Ciebie ruszać.

Ktoś ostatnio
@Bolszoj: geometria to bardzo indywidualna sprawa. Marine to znany producent rowerów, bubla chyba nie wyprodukowali.
Jak dojazdy do pracy, to koniecznie błotniki i bagażnik pod sakwę (minimum jedna). Jak cały rok, to i porządne oświetlenie.
Porównaj z lokalnie oferowanymi mieszczuchami (damki/holendry), bo może być taniej, z nexusem w piaście, dynamem w piaście, oświetleniem i porządnymi błotnikami.
Bez szukania, takie coś w podobnej cenie: http://cossack.pl/cossack-2020/10740-10579-unique-28.html#/6787-rozmiar_ramy-19/6379-kolor-czarny_mat