Wpis z mikrobloga

@ja-jasiek: Here we go again...

Baldur’s Gate 3 będzie czerpał nie tylko z podstawowych podręczników do gry.


Idę o zakład, że chodzi o Baldurs Gate: Descent into Avernus i ew. Sward Coast Adventurer's
  • Odpowiedz
@TrueGrey:
No to teraz ja się bawię w "here we go again":
- w innych miejscach jest wspomniane, że akcja BG3 dzieje się po zakończeniu Descent into Avernus, więc bardziej bym się spodziewał jakiś gościnnych występów. No chyba, że dodali tam jakieś nowe przedmioty/umiejętności/archetypy/ujemujedzikiewenże, to kto wie?
- powiedział dość klarownie, że to co się działo w Baldur's Gate 1/2/ToB w jakiś sposób spowodowało aktualną sytuację. Więc to też raczej
  • Odpowiedz
@ja-jasiek:

w innych miejscach jest wspomniane, że akcja BG3 dzieje się po zakończeniu Descent into Avernus, więc bardziej bym się spodziewał jakiś gościnnych występów. No chyba, że dodali tam jakieś nowe przedmioty/umiejętności/archetypy/ujemujedzikiewenże, to kto wie?


Nawet jeśli gościnne występy, to już mogą mówić, że na książce bazują
  • Odpowiedz
@TrueGrey:
zadającym pytanie chodziło bardziej właśnie o mechaniki, przedmioty i inne tego typu xD
Larian jak dotąd w PR w takiej formie się nie bawił, proszę nie szkalować i nazywać ich Bioware czasów Anthem XD
Nie zmienia się konia, który wygrywa wyścigi xD Zostaną przy tym stylu pisania dialogów, chociażby po to by móc udźwiękowić resztę.
  • Odpowiedz
@TrueGrey:
No i git XD
#%#$ TO BYŁA WERSJA PREALFA, CO MIELI MIEĆ GOTOWE NA TĘ PREZENTACJĘ? WSZYSTKO? OCZYWIŚCIE ŻE TO BYŁ RECYKLING SILNIKA, TAK SAMO ZRESZTĄ JAK MODELI, PRZEZ CO VOLO WYGLĄDAŁ JAK JAMNIK A NIE JAK VOLO!!!!1111oneoneoneokoń


Ale dialogi po drugiej stronie nie były uproszczone, były przerażająco wręcz normalne i długie xD
  • Odpowiedz
@TrueGrey:

Styl prowadzenia dialogów z pokazu pozostanie w grze. I ma uzasadnienie fabularne.

Chyba uzasadnienie kasowe. 2020 A tu jest niemy bohater praktycznie do tego styl wypowiedzi jest jeszcze bardziej n---------y niż u Bethesdy.
@ja-jasiek: Zrób kontynuacje swojej gry i nazwij ją nazwą innej żeby przyciągnąć więcej ludzi. To już beamdogowe niezmienianie gry było lepsze xD
  • Odpowiedz
@Silvaren: już wszędzie wrzucałeś ten kod żródłowy, i za każdym razem jest tak samo śmieszny :P Kod kodowi nierówny.
@Skyworld: rozumiem rozgoryczenie kogoś, kto może się spodziewał gry na bazie AD&D 2. ed. w 2020 roku i najlepiej na poprawionym Infinity Engine, ale jak studio znające się rzeczy i jak dotąd nie łamiące zaufania graczy pisze, że coś jest uzasadnione, to ja mu wierzę.

Dowieźli wielokrotnie, w tym
  • Odpowiedz
@Skyworld: nie wiemy czego wydaje, by widzieliśmy tak wczesną wersję, że jeszcze 10 lat temu by napluto im w twarz za samą próbę pokazania :D Ale, że dorośliśmy bądź zgłupieliśmy dostatecznie by dość do względnej akceptacji early access, to mogli pokazać nam na scenie BARDZO WCZESNĄ WERSJĘ GRY, WCZEŚNIEJSZĄ NIŻ TO CO WCZEŚNIEJ DAWALI W EARLY ACCESS OBU CZĘŚCI DIVINITY.

Także ten.

I to będzie dobry erpeg. Ani nie dobry
  • Odpowiedz
@Skyworld: w tym przypadku akurat to będzie dobre, bo tutaj będzie tyle zmiennych, że nie ma firmy na świecie, która to wychwyci wszystko i ogarnie. A tak jaźń zbiorowa pomoże, jak nie znaleźć rozwiązanie problemu, to chociaż znaleźć problem. Przy D:OS się sprawdziło, to tutaj też powinno xD
  • Odpowiedz