Wpis z mikrobloga

No elo mario-maker-mirki, mam dla Was kolejne dwa poziomy, jeśli się odważycie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pierwszy:
Kod: 9TB-YFY-8MF
Opis: Króciutki poziom z chwytakami, starałem się dać sobie limit godziny na zrobienie go, więc ani nie jest za piękny ani za długi, za to myślę że odpowiednio wyważony jeśli chodzi o trudność :)
Clear rate: 6.45% (2/31)

Drugi:
Kod: 3G8-QP0-21G
Opis: Jeszcze krótszy poziom, mieszczący się dosłownie na jednym ekranie :) Meta jest baaaardzo blisko, ale czy droga na pewno jest prosta? Troll level - piszę od razu, bo niektórzy nie lubią.
Clear rate: świeżo dodany, ale już 1/7, więc jest do przejścia ;)

#supermariomaker2 #nintendoswitch

Standardowo wołam też ekipę, która do tej pory udzielała się pod moimi wpisami (jak nie chcecie być wołani to napiszcie, więcej nie będę wołał)

@OmarBongo @KosmatyBarszcz @wanar @AdrianJ
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@asunez: Ciężko powiedzieć, najpierw sprawdziłem bloki z pytajnikiem, bo nie mogę przejść obojętnie obok perspektywy złotych monet, rzuciłem skorupką, by pozbyć się świadków i skokiem dotarłem do flagi, którą Mario dotknął już w kuckach
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@asunez: o jeny nowe pozoimy a starych jescze nie nadrobiłem XD miałem problem z kompem i nie miałem czasu, jutro od rana nadrabiam poziomy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@asunez: niee, poksy rescue team ( ͡° ͜ʖ ͡°) co do poziomów - ten z podróżami w czasie ładny ale łatwy, ten z chwytakami łatwy ale się męczyłem bo nie ogarnąłem że można gwiazdkę zdobyć i próbowałem na chama tam się wcisnac, troll level taki no mało trolowaty, bardziej na refleks, czekam na więcej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@OmarBongo: co do trolla - no może faktycznie, tak jak wcześniej pisałem - myślałem że ten long jump nie jest taki popularny, a w żaden inny sposób mi się nie udało tego zrobić :(

Podróże w czasie rzeczywiście są łatwe, robiłeś też czerwone monetki? Prawdopodobnie będę usuwał ten poziom i dodam trochę więcej przeciwników, może też trochę go wydłużę.

A chwytaki tak jak mówiłem, robiłem max godzinkę ten poziom, wiec
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@asunez: no chwytaki są przyjemne strasznie, wybrałeś najlepsza wersje gry na taki poziom :D a czy ja coś stworze? Nie wiem zobaczę, zawsze mam ambicje na wielkie dzieło i kończy się to na wrzuceniu jakiegoś gniota, więc chwilę się wstrzymam pewnie
  • Odpowiedz
  • 0
@OmarBongo: kurde, wygląda że te chwytaki się serio ludziom spodobały, bo po samych próbach widać, że trochę w nie grają xd 30/803. Dziesięć lajków, około połowa z wykopu. A poziom robiłem serio może z godzinę łącznie xD Za to mój pierwszy poziom, który ma tak naprawdę dwa trudne momenty - 12/466. I tylko 5 lajkow.

Nie ogarniam tego, co ludziom się w SMM2 podoba w poziomach chyba.
  • Odpowiedz
@asunez: pewnie jakiś algorytm co wrzuca do endless run mode. W sumie nie zastanaiwałem się nad tym, bo poziomy z "Hot" lub "Topweek" są z reguły albo bardzo łątwe, albo bardzo ładne xD
  • Odpowiedz
  • 0
@OmarBongo: No właśnie, ładne albo łatwe, a ten poziom nie jest latwy, patrząc po clear rate (chociaż można się z tym spierać, czy to dobry wskaźnik) ani ładny xD
  • Odpowiedz
@asunez: no jak sie wie, że u góry jest gwiazdka to trudny nie jest dla średnio-zawansowanego xD ale z tego co widziałem po moich poziomach, 80% graczy nie wie co robi spin jump xD jak chcesz być popularny to albo pozomy typu biegnij w prawo i skacz, albo jakies ładne muzyczne xD
  • Odpowiedz