Aktywne Wpisy
ChwilowaPomaranczka +236
Drogie dzieci, nie bajtujcie na wykopie bo was zmiecie z planszy xD Dzwoniono właśnie do mnie z Komendy rejonowej Warszawa Ochota celem stawienia się na komendzie i złożenia wyjaśnień w sprawie mojego małego bajta xD mam być o 16. Wgl jakim cudem ustalono moją tozżsamosc w ciągu 2h? @a__s wy te dane użytkowników rozdajecie na priv czy co? Dajcie plusa a zawolam co mi powiedzą i co ja powiem im. #wykop #
mirkiswirki +94
Aktualnie mam 32 lata i przez chwilę zastanowiłem się nad tym co będzie zawodem przyszłości.
Ale żeby coś przewidzieć trzeba zrozumieć dotychczasowe trendy i tak sobie myślę kto wygrał życie, a kto przegrał.
Lata 1990-95
Czasy dzikiej prywatyzacji, otwarcia granic, zmian politycznych
+ kto znał angielski lub miał studia wygrał życie (rynek pracodawcy ale wykształconych niewiele)
+ kto otworzył firmę import export (brak towarów zachodnich i w ogóle każdych)
+ kto zakupił
Ale żeby coś przewidzieć trzeba zrozumieć dotychczasowe trendy i tak sobie myślę kto wygrał życie, a kto przegrał.
Lata 1990-95
Czasy dzikiej prywatyzacji, otwarcia granic, zmian politycznych
+ kto znał angielski lub miał studia wygrał życie (rynek pracodawcy ale wykształconych niewiele)
+ kto otworzył firmę import export (brak towarów zachodnich i w ogóle każdych)
+ kto zakupił
#tesla #gielda
Co Tesla powinna robić?
Komentarz usunięty przez autora
To nie jest "diler" gdzie auta kupują ludzie chodzący po placu.
Chiny już raczej opanowały epidemie... a z tego co pamietam, to nadal chyba nie pracuje ich linia na wszystkie zmiany. Jeżeli to problem pracowników... to można było by część przerzucić do Chin :D
Nie wierzę, że Elon byłby w stanie przerzucić tak wszystkich...
Wirus się do fabryki nie dostanie, jeżeli wszyscy w fabryce się zamkną :D (o ile ktoś z nich już nie jest chory).
Problemem jest to, że mogą im kazać zamknąć fabrykę i prawie na pewno zrobią to od razu, jeżeli choć jeden ich pracownik będzie miał wirusa.
Ogólnie bardzo zastanawia mnie ta sytuacja. Same dobre wieści ws Tesli. 80% rynku EV w Australii, brak zamykania fabryk, #gigashanghai faza 2 szybko powstaje, model Y dostarczany, duże możliwości "bezdotykowej" sprzedaży samochodów, baza fanów dalej duża. Czy nagle popyt stanie się mniejszy niż możliwości produkcyjne?
@abraca: IMO wyniki finansowe mogą być tylko wisienką na torcie. Dużo się wyjaśni, jak ogłoszą wyniki produkcji i liczbę dostarczonych aut, co zwykle robią w pierwszych kilku dniach kolejnego kwartału.
IMO nikt na wallstreet nie spodziewa się dobrych wyników. Wiadomości z Chin ustawiły poprzeczkę mega nisko, mówiąc, że sprzedaż w Chinach spadła o 80%. Ludzie spodziewają sie wręcz katastrofy.
Tymczasem ja jestem
@anonimowy_programista: Widziałeś parkingi przy fabrykach Tesli? https://www.youtube.com/watch?v=n2Ma5po1W58
Pusto. Bieżąca produkcja. W Chinach tak samo - wszystko schodzi. Mimo wirusa będą rekordy sprzedaży i może nawet zysku mimo capexa na nowe fabryki.
Swoją drogą ciekaw jestem jak VW nawet jak ogarnie to oprogramowanie do ID3 do lata, to jak oni będą je sprzedawać przy wirusie.
Tak jak pisałem już kilka razy, będzie źle w q1 i q2, oby nie było jeszcze gorzej.
Tesla planowała robić na początku tylko najdroższe modele
Reszta firm automotive powinna srać po gaciach bo to oni
@balin1: Nie zapomnij o długach - $50-100mld długu każdej z firm automotive będzie słono kosztować w utrzymaniu, najprawdopodobniej upadkiem. Pełno firm (np Boeing i linie lotnicze) ma poniższą sytuację, są w dupie, i nie wiadomo czy i jak uchroni je rząd (USA):
1. Mamy $40mld zysku rocznie
2. Pakujemy $35mld zysku w buyback, czyli skupujemy swoje akcje. Ceny akcji idą