Wpis z mikrobloga

@brh4life: Mirki jest taka sprawa...
Kupiłem w grudniu kartę graficzną od pewnej firmy na alledrogo (nową) za 1800CBLN.

Po 2 miesiącach zaczęły się problemy, black screeny, zacięcia, raz wywaliło mi artefakty, kilka razy BIOS piszczał o błędzie karty. Cuda na kiju, próbowałem już wszystkiego, na różnych PCtach- jednym słowem wadliwa karta.

I tera jazda:
Chciałem ją oddać na gwarancję ale sklep na allegro jest zablokowany, na FB i ich googlach mnóstwo negatywnych opinii z ostatniego miesiąca.
Wygląda więc na to że sklep się zwinął. Wysłałem do nich formularz reklamacji, dzwoniłem ale nie słyszę tylko komunikat "połączenie nie może być zrealizowane". Zgłosiłem sprawę do alledrogo, czekam na odpowiedź.

Miał ktoś z was taką sytuację? Co powinienem zrobić żeby odzyskać pieniążki? Ewentualnie oddać kartę do wymiany ale wolałbym chyba kupić coś innego niż AMD (kupiłem RX 5700XT).

Sklep dawał 4 lata gwarancji producenta i 2 lata gwarancji z tytułu rękojmi.

#allegro #xtreem #gpu #hardware #komputery #amd #kartygraficzne #grafika #prawo
  • 9
@brh4life:
odkopuje bo sam dopiero po 4 miesiacach zainteresowałem się żeby pobrać fakturę za kartę, a w histori zamówieniach widnieje: Faktura: -
a teraz patrze że sklep widmo... udało Ci sie jakkolwiek skontaktować z nimi?
@brh4life: :/ mam gorszy problem z tym, że zamawiałem bezpośrednio z ich strony. A największym problemem jest to, że nie ma wygenerowanej faktury ... Ale wszystkie dane i szczegóły zamówienia są, nie wiem co z tym zrobić.. Na tę chwilę napisałem do msi co z gwarancją w takiej sytuacji... Odpukać wszystko działa dobrze. Na stronie dane na mnie, dane paczkomatu, wszystkie maile jak i potwierdzenie przelewu na koncie bankowym mam..
@wyntel dałem ogólnie dupy bo znalazłem dowód zakupu, od razu musialem wpieprzyć w szufladę i go po kilku miesiącach cudownie odnalazłem.. odpowiedz od msi: Karty graficzne produkcji MSI nie mają gwarancji producenta. Rękojmi udziela sklep. Jest to, zwyczajowo 24 miesiące od daty zakupu w przypadku użytkownika indywidualnego, 12 miesięcy w przypadku zakupu B2B.

Jeśli będą problemy z kontaktem ze sklepem, a sprzęt nie będzie funkcjonował poprawnie - prosimy o bezpośredni kontakt z