Wpis z mikrobloga

szaro-biały pod krzesłem

zakurzona podłoga


@bamsebjorn: w podlodze odbija sie biala listwa przypodlogowa, jest szczegolnie mocno widoczna tam gdzie sama podloga jest slabiej oswietlona od listwy. Lakier na podlodze matowy rozmywa odbicie i stad ten efekt.

@loczyn: tym razem sciana miala byc poludniowo-hiszpansko-kubanska. Chcialem miec mocne, wryrazne kolorki. Dziewczyna z perla specjalnie pod nie sie ubrala.
  • Odpowiedz
tym razem sciana miala byc poludniowo-hiszpansko-kubanska. Chcialem miec mocne, wryrazne kolorki. Dziewczyna z perla specjalnie pod nie sie ubrala.


@krecik000: to nie o to chodzi, coś tam jest #!$%@?, wygląda jak byś miał invert na normalce, bo światło leci z góry, a wygląda jak by byłą podświetlona z dołu
  • Odpowiedz
@loczyn: Dokładnie tak! Kurde, muszę się bardziej przykładać do tego i poczytać o normal mapach więcej. Jak biorę height map to zawsze działa poprawnie. Z kolei gdy używam normal mapy mam wrażenie że nie da się nią "oblec" sześcianu tak żeby każda ściana była dobrze oświetlana.

Po prawej poprawiona. Chyba teraz wygląda dobrze? ¯\_(ツ)_/¯
krecik000 - @loczyn: Dokładnie tak! Kurde, muszę się bardziej przykładać do tego i po...

źródło: comment_1584535895uRcz3cAFuXZpUGEAU2UfzQ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@krecik000: zmniejszyłbym moc tego bump/displacement/normal oraz zobacz czy by coś dało dodanie trochę transluency do rośliny?

btw. myślałem, że jestem specem od 3D tak ogólnie, nie tylko ścian :<
  • Odpowiedz
@loczyn: Jeśli chodzi o ścianę to tweakowałem ją mocno i stanęło na takiej mocy tak że już nie ruszam. W sumie to jak teraz myślę to zepsułem to tweakowanie podnosząc niepotrzebnie clarity w post. Załączam wersję prosto z renderera.

No dobra jesteś specem od ścian 3d. ;)
Tak na szybciocha przejrzałem Twój profil, widzę że pracujesz w branży. Poka jakieś swoje prace, chętnie pooglądam.
krecik000 - @loczyn: Jeśli chodzi o ścianę to tweakowałem ją mocno i stanęło na takie...

źródło: comment_1584579654YTeDvxfbXiwhmJRIpSk7Uq.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz