Wpis z mikrobloga

Hej Mirki,
Nie znam się za bardzo na inwestowaniu poza wiedzą ze szkoły/studiów ale chciałbym rozpocząć swoją przygodę z giełdą. Mam trochę odłożonej kasy która zważając na rosnące ceny tak na prawdę tylko maleje. W związku z tym, myślałem o zainwestowaniu, a konkretnie w akcje LUFTHANSA. Na razie transport lotniczy (osobowy) stoi przez co spółka odnotowała spore spadki (ok -46 % od początku roku) jednak wydaje mi się, że kiedy epidemia minie wszystko zacznie powoli ruszać. Firma poza transportem osobowym zajmuje się również transportem towarowym który podejrzewam, że za jakiś miesiąc ruszy z kopyta aby nadrobić wcześniejsze straty.
Co o tym sądzicie? Na co nie zwróciłem uwagi itp.?
Z góry dzięki :)
#gielda #inwestowanie #pieniadze
  • 9
  • Odpowiedz
Nie znam się za bardzo na inwestowaniu poza wiedzą ze szkoły/studiów ale chciałbym rozpocząć swoją przygodę z giełdą.

@gozlin96: Jak najbardziej słuszna decyzja ale moment nienajlepszy. Kapitał z giełd ucieka w panice, po panice przyjdzie troche spokoju i wtedy bedzie lepszy moment na wejscie. Pamietaj ze cos jest tansze o 46% nie moze byc za miesiac tansze o kolejne 50% - a jak sie sparzysz na wejsciu to ciezko bedzie
  • Odpowiedz
@gozlin96: a wyobraź sobie scenariusz, że zanim wirus minie... akcje polecą jeszcze z 60% w dół... razem z Twoimi oszczędnościami...
będziesz je nadal trzymał i czekał 5 lat jak odbiją? czy co byś zrobił?
  • Odpowiedz
@Gippo86: Mam świadomość że inwestowanie na giełdzie łączy się z ryzykiem. Domyślam się też, że im większy potencjalny zysk tym większe ryzyko. Mam trochę kasy którą mógłbym zacząć się bawić dlatego tak zacząłem kminić. Nie mam pojęcia co bym wtedy zrobił, ale raczej na pewno skończył bawić się w wilka z wall street
  • Odpowiedz