Aktywne Wpisy
Linnior88 +14
Smieszy mnie jak ktoś mówi że jestem gruba i myśli że mnie tym obrazi( ͡° ᴥ ͡°)
Wolę być gruba niż brzydka (。◕‿‿◕。)
Wolę być gruba niż brzydka (。◕‿‿◕。)
JessePinkman38 +98
Blokady dróg to już codzienność w Warszawie. Czekamy, już tylko na spełnienie postulatów lewicowych szurow z ostatniego pokolenia.
Dostają 500zl mandatu i następnego dnia blokują kolejne drogi ale wykopki mówią że powinno się godzinami stać w korku i siłowo nie sięgać ich z drogi bo przecież sprawiedliwie jest jak przyjedzie policja po godzinie dwóch i da im mandat z którego ci aktywiści sami się śmieja.
#polska #ostatniepokolenie #
Dostają 500zl mandatu i następnego dnia blokują kolejne drogi ale wykopki mówią że powinno się godzinami stać w korku i siłowo nie sięgać ich z drogi bo przecież sprawiedliwie jest jak przyjedzie policja po godzinie dwóch i da im mandat z którego ci aktywiści sami się śmieja.
#polska #ostatniepokolenie #
Nie znam się za bardzo na inwestowaniu poza wiedzą ze szkoły/studiów ale chciałbym rozpocząć swoją przygodę z giełdą. Mam trochę odłożonej kasy która zważając na rosnące ceny tak na prawdę tylko maleje. W związku z tym, myślałem o zainwestowaniu, a konkretnie w akcje LUFTHANSA. Na razie transport lotniczy (osobowy) stoi przez co spółka odnotowała spore spadki (ok -46 % od początku roku) jednak wydaje mi się, że kiedy epidemia minie wszystko zacznie powoli ruszać. Firma poza transportem osobowym zajmuje się również transportem towarowym który podejrzewam, że za jakiś miesiąc ruszy z kopyta aby nadrobić wcześniejsze straty.
Co o tym sądzicie? Na co nie zwróciłem uwagi itp.?
Z góry dzięki :)
#gielda #inwestowanie #pieniadze
@gozlin96: Jak najbardziej słuszna decyzja ale moment nienajlepszy. Kapitał z giełd ucieka w panice, po panice przyjdzie troche spokoju i wtedy bedzie lepszy moment na wejscie. Pamietaj ze cos jest tansze o 46% nie moze byc za miesiac tansze o kolejne 50% - a jak sie sparzysz na wejsciu to ciezko bedzie