Chcę latać głównie turystycznie, też w planach z plecaczkiem, ale lubię też wyskoczyć na tor czy szybkie winkle. Jest to mój trzeci sezon. VFR parametrami własciwie pod każdym względem wydaje się lepsza, ale.... masa zalanego motocykla, to aż 44kg więcej.
@Vonsatch: pomoże - VFR, różnica masy w stosunku do F4 dla mnie praktycznie nie jest odczuwalna.
VFR ma legendarny i niesamowity silnik V4, model bez vteca jest jeszcze z rozrządem na kołach zębatych - coś pięknego, szczyt inżynierii w wykonaniu Hondy.
@Vonsatch miałem VFR 800 FI przez 3 sezony i szczerze mogę Ci polecić ten motocykl ;) Tak jak koledzy piszą mega uniwersalna maszyna. No i VFR ma bardziej elastyczny silnik z racji większej pojemności i silnika w układzie V. Jak masz zamiar jeździć z plecakiem to VFR będzie lepszym wyborem ;)
aaa i dodałbym do tego że silnik w tym modelu jest nie do zaj***nia. Jest to jedna z trwalszych jednostek jakie wyprodukowała Honda w swojej historii :)
CBR 600 F4i vs VFR 800Fi (bez vtec)
Chcę latać głównie turystycznie, też w planach z plecaczkiem, ale lubię też wyskoczyć na tor czy szybkie winkle. Jest to mój trzeci sezon. VFR parametrami własciwie pod każdym względem wydaje się lepsza, ale.... masa zalanego motocykla, to aż 44kg więcej.
Pomoże ktoś w dylemacie?
#motocykle #motomirko
źródło: comment_15840925258QSxQKcR4jVqUJHCvpTy6y.jpg
PobierzVFR ma legendarny i niesamowity silnik V4, model bez vteca jest jeszcze z rozrządem na kołach zębatych - coś pięknego, szczyt inżynierii w wykonaniu Hondy.
Komentarz usunięty przez autora
Coś się #!$%@?, shit. W każdym razie chciałem się pochwalić, że finalnie zagościła u mnie vfr800 Fi :D
@shroon
@shroon nie masz garażu, nie masz problemu (✌ ゚ ∀ ゚)☞