Wpis z mikrobloga

Moze ktos pomoc w doborze Powerline z funkcja wifi. Mam trzypoziomowy dom z routerem postawionym w garazu na parteze. Caly parter jest ladnie pokryty ale juz pierwsze pietro ma miejsca gdzie siec wifi nie dociera. Drugi poziom juz jest bez zasiegu. Wiec powerline bylby idealny tylko ciezko cos wybrac. Dzieki za pomoc. #komputery #siecikomputerowe #router
  • 11
@NashBridges bo to jest polackie myślenie - o ile jestem w stanie zrozumieć stary dom, nieremontowany, o tyle w nowych domach też się o tym nie myśli - po co puszczać skrętke skoro wifi jest.. A później ludzie chcą accec pointy najlepiej takie co sieją 100m dookoła domu :DDDD
@korni007 dzięki. Takie moje polackie myślenie w segmencie z 2001 roku który kupiłem rok temu. Dasz radę pomóc czy tylko przyszedłeś tutaj dać upust frustracji?

@NashBridges te powerline wydają się idealne żeby nie kuć ścian. Nie znam się więc pytam co z nimi nie tak że lepiej ich nie instalować? Sieć internetowa po sieci elektrycznej brzmi dobrze.
@Fabitu:
Wiesz że powerline działa tylko w obrębie fazy do której jest podpięty adapter? Masz 3 fazy podpięte do chaty czy tylko jedną?
Wygrzebany artykuł na ten temat: https://pclab.pl/art77930.html

Generalnie temat też śliski z tego względu że jak to dom jednorodzinny to sieć na powerline będzie tak bezpieczna jak urządzenia na które się zdecydujesz. Taka sieć może być widoczna poza obszar budynku (w końcu kilka domów masz podpiętych do tej samej
@Fabitu: a może puścić wentylacją w kominie? jak się nie da no to spróbuj ten powerline. słyszałem że instalacja elektryczna musi być dobrej jakości, a po drodze nie może być sprzętów kuchennych albo na przykład suszarek... no różnie z tym bywa
@sirpingus w domu są trzy fazy. Musiałbym prześledzić jak to się rozkłada po piętrach. Czy gniazdka na parterze i piętrze są na tej samej fazie.