Wpis z mikrobloga

@Czarna_ksiazka: Jeśli dostarczasz tylko gotowy rezultat, np już gotowy model too możesz używać dowolnego narzędzia. Natomiast jeśli jest zespół działa na tych samych projektach, musisz np dodać coś do pracy kolegi to raczej musisz się dostosować do narzędzi wykorzystywanych w firmie. Ale ja się z drugim podejściem nie spotkałem. Blender ma ta przewagę że jest chyba darmowy wiec nawet jeśli firma używa czegoś innego to nie ma bariery zakupowej narzędzia w
@zibizz1: no nie mówię, że się nie da, oczywiście że się da. Tylko po co sobie kłody pod nogi podstawiać i startować z gorszej pozycji. I mówię to jako fanboy Blendera, bo moim zdaniem ma dużo bardziej intuicyjne UI i jest koks kombajnem do wszystkiego, ale rynek wygląda jak wygląda.
@FlyorDie: Nie ważne gdzie stworzysz model, możesz i tak go eksportować do popularnych formatów. Tak jak ktoś wyżej napisał, sprawy komplikują się gdyby ktoś chciał edytować twój model w innym programie.
Blender bardzo fajnie się rozwija, giganci branży sypią na niego kasą, coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z Blendera. Myślę, że prędzej czy później stanie się bardzo powszechny w użytku, co najlepiej widać na przykładzie branży gier. Programy do