@Mescuda: Kurcze aż mi smutno się robi jak się pomyśli, że taki Most Wanted kosztował wtedy 120zł w sklepie i się piraciło, a gra była cudowna i od razu na premierę dostawałem cały content.
A dzisiaj gry po 200zł i jeszcze chcą, żebyś kupił season pass za kolejne 200zł ( ͡°ʖ̯͡°)
@Tommy__: Te 120zl bylo tez wiecej warte, ale fakt producenci maja zlote maszynki
@dafto: To były czasy powolnego internetu, łatwiej pobrać mały plik i zdobyć legalną płyte niż pobierać wszystko.
@K-S-: to były też czasy kiedy gry zajmowały ok 650mb, co dziś jest śmieszną wartością nawet na indyki. Prawda jest taka, że SDI (kto miał, ten pamięta xD) jak i Neo 640 (tej pierwszej, dostępnej chyba tylko w Wwie nie liczę) z modemem Sagema to były czasy wchodzenia szerokopasmowego internetu pod strzechy. Pamiętam,
Mój stary do teraz myśli że gry i filmy są za darmo w internecie, a jak powiesz że piractwo to złodziejstwo to gada że państwo i prywaciarze całe życie go okradają.
@alonso117: Trochę racji ma, "wage theft" i "podatki" to się nazywa.
Zresztą w dobie wielkich, bezosobowych korporacji ten argument o okradaniu twórców też raczej słabo brzmi - jeżeli gra czy film dobrze się sprzeda to ciężko pracujący nad nią/nim programiści/filmowcy
@Mescuda: nigdy kompletnie nie rozumiałem fenomenu tych nowszych NFS. Hamulec był kompletnie nie potrzebny, skręcanie czy w ogóle posiadanie monitora to tylko opcjonalne dla tych co lubią sobie pokombinować.
Komentarz usunięty przez moderatora
@Tommy__: Te 120zl bylo tez wiecej warte, ale fakt producenci maja zlote maszynki
@K-S-: to były też czasy kiedy gry zajmowały ok 650mb, co dziś jest śmieszną wartością nawet na indyki. Prawda jest taka, że SDI (kto miał, ten pamięta xD) jak i Neo 640 (tej pierwszej, dostępnej chyba tylko w Wwie nie liczę) z modemem Sagema to były czasy wchodzenia szerokopasmowego internetu pod strzechy. Pamiętam,
@alonso117: Trochę racji ma, "wage theft" i "podatki" to się nazywa.
Zresztą w dobie wielkich, bezosobowych korporacji ten argument o okradaniu twórców też raczej słabo brzmi - jeżeli gra czy film dobrze się sprzeda to ciężko pracujący nad nią/nim programiści/filmowcy
650mb przy 128kB/s to jakieś 11 godzin pobierania.
50gb przy 250mB/s (światłowód) to 27 minut a przy 20mB/s (lte) to 6 godzin.
A gry często miały więcej, przy wolniejszym łączu.
Komentarz usunięty przez autora