Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
@Mescuda: Kurcze aż mi smutno się robi jak się pomyśli, że taki Most Wanted kosztował wtedy 120zł w sklepie i się piraciło, a gra była cudowna i od razu na premierę dostawałem cały content.


A dzisiaj gry po 200zł i jeszcze chcą, żebyś kupił season pass za kolejne 200zł ( ͡° ʖ̯ ͡°)


@Tommy__: Te 120zl bylo tez wiecej warte, ale fakt producenci maja zlote maszynki
@dafto: To były czasy powolnego internetu, łatwiej pobrać mały plik i zdobyć legalną płyte niż pobierać wszystko.


@K-S-: to były też czasy kiedy gry zajmowały ok 650mb, co dziś jest śmieszną wartością nawet na indyki. Prawda jest taka, że SDI (kto miał, ten pamięta xD) jak i Neo 640 (tej pierwszej, dostępnej chyba tylko w Wwie nie liczę) z modemem Sagema to były czasy wchodzenia szerokopasmowego internetu pod strzechy. Pamiętam,
Mój stary do teraz myśli że gry i filmy są za darmo w internecie, a jak powiesz że piractwo to złodziejstwo to gada że państwo i prywaciarze całe życie go okradają.


@alonso117: Trochę racji ma, "wage theft" i "podatki" to się nazywa.

Zresztą w dobie wielkich, bezosobowych korporacji ten argument o okradaniu twórców też raczej słabo brzmi - jeżeli gra czy film dobrze się sprzeda to ciężko pracujący nad nią/nim programiści/filmowcy
@Mescuda: nigdy kompletnie nie rozumiałem fenomenu tych nowszych NFS. Hamulec był kompletnie nie potrzebny, skręcanie czy w ogóle posiadanie monitora to tylko opcjonalne dla tych co lubią sobie pokombinować.