Wpis z mikrobloga

@Jin: no właśnie coś mi nie pasowało XD wiem że dużo ludzi kręci je na 250-270km. Ale też coś mi gdzieś w głowie świta, że były jeszcze coś koło 200 koni wersje.
Edit. teraz popatrzyłem i rzeczywiście są tylko 231 albo 245. Może mireczek ma 2.0d że bedzie kręcił dopiero na 190 ()
  • Odpowiedz
@nokio: mógłbyś powiedzieć czy miałeś jakieś problemy z nią? Jak z kosztami? Przymierzam się pomału do zakupu takiej. Były jakieś spore wydatki?
  • Odpowiedz
@Nullek: Mam ja od miesiąca, wiec niewiele Ci powiem, lecz żadnych problemów nie póki co nie ma :). Mam tez znajomego który ma ten sam model i ten sam rocznik od dwóch lat i jedyny problem to uciekający od czasu do czasu płyn chłodniczy
  • Odpowiedz
@Nullek: Generalnie wygląda to tak, kupiłem ją z przebiegiem 115k, teraz po roku mam 175k więc troche nalatałem :)

Z poważniejszych wydatków to tarcze przód, jest tam spory hamulec i generalnie wszystko się gnie oprócz oryginałów i ATE, udało mi się kupić tarcze z klockami dość tanio, bo 720zł + 150 wymiana.

Z innych grubszych kosztów to przy 120k przebiegu wymiana oleju w skrzynii - filtr jest zintegrowany z miską, koszt
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@wxx71: a nie było opcji świateł soczewkowych zwykłych halogenowych? Nie wiem jak to było w tedy w BMW, ale dużo marek sprzedawało auta z takimi światłami. To tylko zderzak żeby go uszkodzić nie trzeba kto wie czego. Trochę argument z dupy. Szpary wyglądają na równe. Oby jeździło bezawaryjnie!
  • Odpowiedz