Aktywne Wpisy
iksem +5
Które auto byście wybrali? Bardziej skłaniam się do Kugi, jest bardziej oszczędna (spalanie) i mniej terenowy wygląd.
- Nowa Kuga 2024
- Nowy Forester 2024
Obydwa auta spełniają moje kryteria:
- SUV (prześwit i wygoda wsiadania)
- automat
- benzyna/hybryda
- 5 lub 7-osobowe
- kierowca 194 cm mieści się sam za sobą w drugim rzędzie
- płaska podłoga w drugim rzędzie lub prawie płaska
- duży bagażnik by zmieściły się 3-4
- Nowa Kuga 2024
- Nowy Forester 2024
Obydwa auta spełniają moje kryteria:
- SUV (prześwit i wygoda wsiadania)
- automat
- benzyna/hybryda
- 5 lub 7-osobowe
- kierowca 194 cm mieści się sam za sobą w drugim rzędzie
- płaska podłoga w drugim rzędzie lub prawie płaska
- duży bagażnik by zmieściły się 3-4
marekrz +1117
W linii Segmentu B było jeszcze znośnie - Uno potem Punto I, II, II FL, GP, (potem gorzej) Punto EVO, Punto 2012, Punto xD
W segmencie C totalny bezsens - Bravo (Brava), Stilo, Bravo II, Tipo ... no shit sherlock! Każdy model musiał walczyć o renomę od nowa.
Segment A? 126, Cinquecento (500), Seicento (600) i znów 500 czyli ... Cinquecento. Aa no i jeszcze Panda, która tak trochę A a jednak trochę B.
A reszta to takie pojedyncze strzały - Tu jakiś SUV Freemont, jakiś crossover Sedici, jakiś Roadster 124, potem jakieś coś niby średniego ale jednak Bravo w Kombi na wypasie czyli Croma (choć to starsza konstrukcja niż Bravo II). Typowo Włoskie danie. Gdy Niemcy tłuką Polo I, II, III, IV... Golfa I, II, III, IV, Passata, Touarega, Tiguana to oni każdy samochód totalnie od 0.
Jednak właśnie w segmencie A się opamiętali i znów poddali 500-kę liftingowi. Bo to nie nowy model (chociaż niby nowy). Ale głęboki lifting, którego było trzeba. Widać, że na karoserię nie mają pomysłu i póki się ta kulka sprzedaje to jest ok. Poprawili "wyraz twarzy" no i najważniejsze - zrewolucjonizowali wnętrze. Wyszło to współcześnie - kierownica, brak guziczków i tablet na środku. Standard.
Podoba się Wam?
#samochody #motoryzacja
nowa 500tka to zupelnie nowe auto - Panda to jak najbardziej segment A - a z niekonsekwencja i kompletnyn brakiem budowania marki i wizerunku sie opamietali dokladnie wtedy jak po kilku latach trzepania Chryslerow jako Lancie i Lancii jako Chryslerow z tego zrezygnowali - no i wrocili do korzeni nie tylko z Fiatem ale tez z Alfa robiac Giulie zamiast badge engineering i tuning Fiatow. Jezeli chodzi o polityke finansowa
Jezeli bedzie cos nawiazywalo do ich dziedzictwa to pewnie beda nazywac to jak kiedys chociazby Fiat Abarth 124. Punto tez niewykluczone ze powroci. W kazdym razie oby
@emasele: malo kto widzial palio nie-weekend
przy kierownicy jest czy w tunelu środkowym? czy to jest 500 na prund i jeszcze gdzieś to schowali