Wpis z mikrobloga

Zastanawiam się czy kręcić imbe z #kiamotorspolska.
Przed ponad pół rokiem miałem kolizje. Szkoda zlikwidowana w ASO KIA. Wszystko zrobione cacy, tu nie mam problemu. Z miesiąc temu zaczęło się coś dziać z układem kierowniczym. Nic poważnego - jak skręcam kierownicą to tak jakby ktoś nakręcał budzik stary. Mówię, nic to, mam auto na gwarancji to mi naprawią. A tu taki wuj.
- Wie pan, rozbierzemy panu pół auta, żeby zdiagnozować w czym leży problem i wyślemy zapytanie do #kiamotorspolska. Pana auto miało kolizje i #kia może się nie zgodzić na naprawę.
- Ale jak to? Przecież kolizja była likwidowana w Państwa serwisie.
- Tak, ale KIA często się nie zgadzała na naprawy jak auto miało kolizje.
- czyli co, jak rozbierzecie mi to auto to będę musiał za to dodatkowo jeszcze zapłacić?
- No tak, jak firma nie wyrazi zgody to będzie musiał pan zapłacić za to. Wstępnie zarezerwowaniem na to auto 3 godziny. Tyle mechanikowi zajmie dostanie się do układu kierowniczego. Koszt roboczogodziny to 270zl.

Czyli wychodzi na to, ze nie warto robić kolejnych przeglądów gwarancyjnych, bo auto już tej gwarancji praktycznie nie ma. Nie wiem jak to rozegrać bo z jednej strony chciałbym to naprawić w serwisie a z drugiej boje się, ze mnie wydymają i zapałce za naprawę z własnej kieszeni. Nie stać mnie i nie mam czasu na prawników. Po rozmowie z pracownikiem serwisu zrozumiałem, ze auto pozostanie w warsztacie do czasu otrzymania opinii od Kia Motors. Czyli jak bym się z nimi kopał, to będę czekał cholera wie ile na auto i zapierniczał z buta. Zajebista firma, 7 lat gwarancji.

#motoryzacja #samochody
  • 27
  • Odpowiedz
@zerthimon: ja bym szedł właśnie w tym kierunku. W ASO jest ktoś od likwidacji szkód od strony formalnej, więc proponuję zagadać do tej osoby.
  • Odpowiedz
  • 0
@DOgi: Jest taki gość i kiedy dzwoniłem do aso to właśnie do niego. On od razu mnie do serwisu skierował, sugerując ze to nie jest jego sprawa.
  • Odpowiedz
@zerthimon: to walić go na razie. Przyda się opinia z centrali i warsztatu, co do przyczyny usterki. Jak naprawią, to spoko, a jak nie, to odezwij się do centrali i poproś o pomoc. Pewnie będą w stanie coś podziałać.
  • Odpowiedz