Wpis z mikrobloga

@Mirek007: wystarczy zamontowac taksometr. Wbic taxi w dowod, wyrobic licencje i jezdzic dla normalnej korporacji. Nie bawic sie w ubera za 1zl/km i od tego -25% prowizji :DD

Ale to sa kolejne koszty dla juz wysrobowanych cen w aplikacjach, wiec jezdza dalej na lewo i licza, ze nie dostana kary. Od 1.04 beda zmasowane kontrole. Licencja na okazjonalny osob zostala zlikwidowana, wiwc nie ma zadnej podkladki dla zarobkowego przewozu osob niz
@Mirek007: licencja ok 200-300zl, kasotaksometr chyba ok 3k+ (nie wiem dokladnie bo mam jeszcze stary typ czyli osobno kasa + taksometr, teraz wycofali z produkcji i nowe mozna tylko te drogie zintegrowane kupic), wpis taxi u diagnosty ok 50?, zwyzka oc, ale tu juz sprawa indywidualna.
To wymagania dla auta/firmy

Kierowca musi miec identyfikator(dawniej robili w cenie licencji, teraz nie wiem), prawo jazdy zwykle, badania lekarskie i psychotechnika ok 300zl
@Mirek007: Ciężko mi się odnieść - w kwestie prawne, dokładne licencje aż tak bardzo nie wnikałem, ale pokrywa się z moim przedmówcą. taksometr (po zmianie przepisów to z tego co się orientuje to aplikacja ubera zastępuje funkcje taksometru), badanie lekarskie, psychotechnika. identyfikator, kasa fiskalna, badanie techniczne, licencja przewoźnika?
@Mirek007: Kiedy ja zacząłem (nie licząc egzaminów) to próg wejścia był około 4000 PLN. Wyrobienie licencji, badania lekarskie o uzbrojenie auta. Badania i licencja to coś na czym oszczędzić się nie da. Ale przypadku zakupu i montażu taksometru można pokombinować. Znaleźć używany taksometr to już jest pare stówek oszczędzone, to samo z kasa fiskalna. Używany kogut (albo taki co Ci da korporacja za 50 PLN).
@TAKATA_: ale co twoja wypowiedź wnosi do tematu? Kiedyś jeździłem na uberze, a później taxi i całe szczęście, że klient uberowy to najczęściej biedak i rozszczeniowiec, który jeździ tym co najtańsze. Jak uber robi mnożniki to jego alternatywa nie jest taxi tylko MPK. Jedynie biznes i turyści są wartościowa klientela ubera, ale to zrozumiałe będąc w innym kraju korzystają z aplikacji do przewozu osób o zasięgu globalnym. Całe szczęście, że coraz