Wpis z mikrobloga

Kuźwa wybieram różowej małe zwinne autko do miasta i tak kopara za koparą mi opada XD
Auto 421 cm, 155 KM i cena 121 k, mimo że kilka opcji jeszcze można by dodać XD
No nawet gdyby po rabacie było to 110-115 k to nadal kosmos :D
Mam wrażenie, że z 5-7 lat temu jak jej wybierałem auto, to podobny segment chodził za 65k, a wersja wypasiona za ok 85 k.
+30 tys w 5-7 lat?

#motoryzacja #ford
text - Kuźwa wybieram różowej małe zwinne autko do miasta i tak kopara za koparą mi o...

źródło: comment_1582973934uaiJfKYTgYAnFf7cGoGBkN.jpg

Pobierz
  • 81
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@text: Bo się pchasz w jakieś gówno crossovery, które mają ceny napompowane w kosmos. Ja 2 miesiące temu kupiłem Citroena C3 z max wyposażeniem i automatem za 68k.
  • Odpowiedz
czym jest zjawisko zwane inflacją :))

@sailor_73:
Pamiętam inflację dużo wyższą, a ceny prawie stały.
Zresztą inflacja za 7 lat to pewno łacznie z 10-15%. Czyli z 80 na max 90 by się zmieniło z faktu inflacji.
  • Odpowiedz
Bo się pchasz w jakieś gówno crossovery, które mają ceny napompowane w kosmos.

@kinasato:
Nie do końca, podobnie skoczyły ceny zwykłych. Hoty kosztowały kiedyś ok 120k, dziś norma to ok 155k.
Poza tym, rózowa ma już dosyć wsadzania bąbla do 145 cm, więc wysokości 153 cm są idealne.
Większy balon też lepiej na nasze dziury.
Pamiętaj, że z 20 lat temu normą były opony o wysokości prawie 13 cm (195/65).
  • Odpowiedz
Pamiętam inflację dużo wyższą, a ceny prawie stały.


@text: bo mieliśmy ogromne przepływy kapitałów i różnego rodzaju bańki spekulacyjne , najlepszym momentem był czas jak dolar kręcił się po 2 pln i auta z za kałuży wychodziły za śmieszne pieniądze
pamiętam nowe mustangi co prawda z v6 ale nowe po 20 k dołków , oczywiście plus podatki i transporty ale to dalej wychodziło dużo taniej niż w UE
  • Odpowiedz
małe zwinne autko to np. Clio II

@czarobest:
No teraz jeździ autem 470 cm i szerokośc z lusterami 216 cm. Więc rozmiary 420 cm to mikrus :D
  • Odpowiedz
Ja 2 miesiące temu kupiłem Citroena C3 z max wyposażeniem i automatem za 68k.

@kinasato:
Pewnie silnik słaby?
Wiesz, Puma też startuje z ok 68k :D
Poza tym C3 do mnie i jej nie przemawia, za to bardzo podobna nam się nowy 208
.... i nawet nie wchodze dalej w konfiig, bo wersja 136 KM (czyli jako taka żwawa, dajaca przyejmnosć z jazdy a nie jakiś muł 90 KM) na
text - > Ja 2 miesiące temu kupiłem Citroena C3 z max wyposażeniem i automatem za 68k...

źródło: comment_1582974801HgOvqgww79Ohw6FZgFRuWw.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
i nawet nie wchodze dalej w konfiig, bo wersja 136 KM (czyli jako taka żwawa, dajaca przyejmnosć z jazdy a nie jakiś muł 90 KM) na dzień dobry ma prawie 150k


@text: W peugeocie na łep upadli z cenami. Teraz co prawda kupuję z wyprzedaży wypas 508 ale tylko dlatego że z kosmicznych 196k zeszli na 144k

Za to gówno 208 GT to możn kupić hyundaia i30N który jak kichnie
  • Odpowiedz
@text: Co to crossoverów to ceny są z dupy i nie ma co się dziwić. BTW cena bmw 5 2012->2018 wzrosła z 200->240k także tego, jeśli chodzi o inflacje cen aut.
  • Odpowiedz
@text: W ogóle nie ogarniasz xD To jest Peugeot i to w dodatku 136KM elektryk(!), który jest odpowiednio droższy.

Kupiłem z C3 z najmocniejszym silnikiem 110KM, przy wadzę niecałej jednej tony i przyśpieszeniu poniżej 10s, do miasta starczy.

Twoja teza, że nie da się kupić małego samochodu za 60-70k leży, z racji tego, że próbujesz porównać to z Pumą, który jest wysokomarżowych crossoverem z innego segmentu xD
  • Odpowiedz
W ogóle nie ogarniasz xD To jest Peugeot i to w dodatku 136KM elektryk(!), który jest odpowiednio droższy.

Bzdura, cena 146 k jest bez elektryka, za elektryka jeszcze dopłacasz.

Kupiłem z C3 z najmocniejszym silnikiem 110KM, przy wadzę niecałej jednej tony i przyśpieszeniu poniżej 10s, do miasta starczy.

@kinasato:
Nie ogarniasz dalej, skoro chcesz się już w to bawić. Ja też czasem chce wejśc w takie auto i nic co
  • Odpowiedz
@text: Konfigurator jest porąbany. Jak wybierasz wersję normalną to i tak w gamie silników jest na końcu elektryk. Wybierz jedyn silnik wcześniej
  • Odpowiedz
@text: Ceny nowych aut posrało. Do tego wielka utrata wartości.
Kup 2/3 letnie fajne auto, jeszcze z gwarancją. Moje ostatnie auto to była Fiesta ST 3 letnia za 49k. Pojeździłem ponad rok i sprzedałem za 51k :P
  • Odpowiedz