Wpis z mikrobloga

Pany, dostałem zlecenie od klienta - 1 pal + karton 5kg. Towar załadowany, bez problemów -> dojeżdża przewoźnik na miejsce. Na drugi dzień z rana klient pisze, że nie zabrali kartonu i musiał wysłać auto, obciążając nas przy tym za nie zabranie towaru... Kierowca na załadunku pokazał deliverke, pytał się czy wszystko - stempel jest, podpis jest. Na rozładunku odebrali, podpisali i podstemplowali... Klient twierdzi, że to wina kierowcy bo nie pokazał drugiej strony z kartonem 5kg... Przyjmować tę notę?
#spedycja
  • 23
@Uprzedzenie: No ja nie mam zamiaru za to płacić, mam podstemplowane obydwie... minus taki, że kolega z belgii się obrazi i pewnie nie będzie już mi podsyłał wycen :D..
@Qtko: Edit : no to Kierowca nie sprawdził braków między załadowanym towarem a listem ładunkowym.
Zamiast przyjąć to niedopatrzenie na klate, to cwaniactwo że doki podbite
@Qtko: Ale teraz tak myślę, że przewoźnik ma solidna linie obrony. Nikt mu nie udowodni że tego kartonu nie przywiózł skoro doki ma podbite :D

Przyznał Ci się, że nie zabrał tej paczki?
@dizzydom: wiesz co, tu może być cwaniactwo klienta.. bo gościu z rana mi pisze, że mnie wysłał inne auto bo brak kartonu - zamiast na samym początku dopytać się mnie jak to było na prawdę :D...
@dizzydom: jakbyś mógł.. Klient i tak już pójdzie w odstawkę pewnie, bo ja się nie godzę na taką notę, żebym sam dostał... Na luj odbiorca podpisuje odbiór towaru gdzie na drugi dzień nie pasuje im coś..
Zamiast przyjąć to niedopatrzenie na klate, to cwaniactwo że doki podbite


@dizzydom: lol. Ile razy mieliśmy tak, że nas oskarżali o takie rzeczy, a się okazało, że jest to gdzieś #!$%@? na magazyn i pracownik magazynu winien. Z uszkodzeniami to nawet nie gadam...
@Qtko: ubytki jakościowe i ilościowe wpisuje się na cmr przy odbiorze towaru. Oni pokwitowali, że dostali tyle i tyle palet. Musieliby chyba monitoringiem udowodnić, że tak nie bylo...
może być monitoring z załadunku też że nie załadowali tego kartonu


@dizzydom: bardziej o to mi chodziło. W tym momencie raczej obowiązek niedotrzymania tego leży po stronie reklamującej, a nie przewoźniku, ale widzę, że ty chętnie byś wziął na siebie wszystko o co cię oskarżają? xd