Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
ostatnim pojawił się na #demoscena kkrieger - gra FPS w 96k kodu. nieźle. nieźle.

a co powiecie na bardzo prostego chodzonego "Dooma" (ale bez możliwości strzelania i interakcji) w 128... bajtach? nie żadne KILO. 128 bajtów. 128 bajtów. więcej znaków ma SMS czy jedna wiadomość na Twitterze (pomijając że tam są dozwolone również wiekobajtowe znaki Unicode).

co jest fantastyczne w tej produkcji, że cały kod w postaci zapisanych w heksie bajtów mieści się w opisie na YT :-)

(generowanie takiej szachownicy to xor po x i y z tego co pamiętam - max kilkanaście bajtów przed kompresją).

128 bajtów. to jest 768 RAZY MNIEJ niż kkrieger (różnica w jakości również jest - oczywscie po stronie większej produkcji, ale 128 bajtów?)

link do pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=63518

#programowanie i #assembler
secret_passenger - ostatnim pojawił się na #demoscena kkrieger - gra FPS w 96k kodu. ...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
właśnie dlatego dodałem ten link a nie ten z poueta :-)

ale i tak na mnie wrażenie większe robi to że można sobie zapisać tę produkcję od razu w edytorze Hex, kod binarny:

163A:0100 B0 13 CD 10 C4 17 B1 FF-88 CB F6 D3 8D 45 F0 BD
163A:0110 40 01 66 99 F7 F5 E8 5D-00 E8 5A 00 F6 06 1D 00
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@les: dyskutowaliśmy nawet na ten temat tutaj - przy okazji jakiegoś innego intra w 64 bajtach.

ta wersja wydaje się nieco bardziej dopracowana. ale fakt, 64 bajty to już jest kosmiczny kosmos, trudny do ogarnięcia dla kogoś kto rozumie jak to mało kodu jest.

do myślenia daje to że nagłówki części formatów bywają znacznie większe
  • Odpowiedz