Wpis z mikrobloga

@piepsze: twingo 1 ma dużo zalet. Proste jak budowa cepa, bezawaryjne (zrobiłem w 2 lata 55 tys.), łatwe w parkowaniu, części bardzo tanie, na LPG bardzo małe spalanie (na Pb95 mój stary automat pali nawet 12l/100 km w mieście!) i nawet pakowne (w 3 osoby pojechaliśmy do Słowenii).

Tylko niestety bardzo poważną wadę a jest nią bezpieczeństwo.Czołówka kończy się tragicznie. Jest jeszcze 2 mniejsza wada tj. bardzo gnije podłoga. Moje ma
3 juz nijakie.


@Student_AWAS: to porażka na całości. Serwis tego auta to koszmar.

zawsze mi sie podobalo


@Student_AWAS: mi też się bardzo podoba :P a widzę, że u wielu kierowców budzę sympatię.

A dzisiaj zrobiłem na luzie nim 500 km 90% po autostradzie nie schodząc poniżej 120 km/h tylko ręce mnie trochę bolą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@bisu: no i prawidlowo, ogolnie dlatego lubie Renault - nie boja sie i potrafia odwalic takie dziwadla jsk Twingo czy Avantime. O Megane 2 i jej tyle nie wspomne, ale jak wchodzila, to byl tez dziwolag, a z perspektywy czasu ladne auto.
potrafia odwalic takie dziwadla jsk Twingo


@Student_AWAS: zobacz sobie auta Renault z debiutu Twingo ( ͡° ͜ʖ ͡°) Oni sobie postanowili zrobić auto od zera, które ma bardzo mało wspólnego z innymi modelami marki. Nawet stary silnik z lat 70 XX który mieli przekonstruowali aby zmieścił się w komorze.
podnieśli wiek do 30 lat


@Wompierz: w Małopolsce konserwator daje zgodę dalej gdy auto ma 25 lat i jest 15 lat od zakończenia produkcji. Druga sprawa moje Twingo ma bardzo dziwną konfigurację, która została zbudowana w małej ilości samochodów tj.
nowy silnik D7F + stara skrzynia automatyczna 3 biegowa (montowali ją w Renault 5 i 19) + stary środek z prototypowymi elementami (nie ma szans tego dostać) + stare klosze lampy
@bisu: ile Ci pali żabka w automacie? mi manual palił koło 6-7 w mieście co uważam za mega dobry wynik jak na benzynę. jako ciekawostkę dodam, że leciałem maksymalnie tym wehikułem 170km/h i nie wymiękał ;)