Wpis z mikrobloga

Czy używając SDL2 można tworzyć program tak by mieć dynamiczny FPS ? Oczywiście wiem jak ograniczyć, np. do 60 klatek, ale z tego co rozumiem, to ktoś na słabym sprzęcie wyciągając tylko 30 klatek będzie mu się wszystko odbywać na ekranie 2 razy wolniej juz nie mowiac o sytuacji limitowania klatek do 120 gdzie ciezko by ta sama rozgrywka miala sens w 4 krotnym przyspieszeniu relatywnie do 30 klatek. Mam nadzieję, że kumacie o co mi chodzi xD #naukaprogramowania #cplusplus
  • 6
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@#!$%@?: Nie pisałem niczego w SDL od trzech lat, nie powiem z pamięci.

Zamiast robić rzeczy co pętla programu to w każdym przejściu sprawdzaj ile czasu upłynęło i na tej podstawie rób rozgrywkę.
Np nie wiem, zamiast przesuwać pionka o jedno pole co 100 klatek zrób żeby się przesuwal co sekunde.