Wpis z mikrobloga

@Student_AWAS: człowiek nawet nie jest świadomy, że taka Astra i Insignia to Opel, Vauxhall, Holden i jeszce Buick.

Teraz kiedy Opel poszedł do PSA pewnie niea szans na kontynuacje modeli po wspólnych kosztach.

Tutaj top 10modeli w AU za Styczeń 2020:
1st Toyota Hilux
2nd Ford Ranger
3rd Toyota Corolla
4th Toyota RAV4
5th Mitsubishi Triton
6th Hyundai i30
7th Mazda CX-5
8th Kia Cerato
9th Nissan X-Trail
10th Mazda3

Wszystkie
Btw mi szmoda Cerato, to odpowiednik Elantry,


@Student_AWAS: Mylisz się - Cerato to Kia Cee'd.
W AU masz Cerato, a w USA masz Forte w sedanie.

W eu rynek sedanów klasy C prawie nie istnieje więc nie ma go na naszym rynku.
Tak samo w USA Toyota nie oferowała Toyoty Corolli hatchback.

Kumpel mieszkający w USA od 5 lat mi przeklina, że jedyne dostępne tam pseudo Kombii to Subaru Outback, a
@Student_AWAS: w tym wypadku chodzi mi raczej o ich politykę. Dzbany zakończyły rok 2019 ze stratą 1.7mld baksów mimo ich genialnych "planów naprawczych" typu oszczędzanie na czym się da w samochodach, cięcie gamy modelowej, zwalnianie ludzi z produkcji... Oni na prawdę nie ogarniają, że wypadałoby po prostu zacząć robić samochody, które są dobre i które ludzie chcą mieć.
@bidzej: to fakt, podobnie jak Opel, mimo sprzedazy na poziomie 1mln w Europie to nie potrafili wyjsc na prosta. Co do Forda, to teraz nadchodzi rozdrabnianie Mustanga i dalsza suvizacja.

Co jednak by nie mowic o Fordzie, to ten w przeciwienstwie do GM czy Chryslera zawsze sam sie ogarnial - GM mial bailout, o Chryslerze nawet nie mowie, bo ten zaczal juz w latach 30 xD