Wpis z mikrobloga

#xkom #elektronika #sklepyinternetowe #oszukujo

@x-kom Jesteście cwaniaki straszne! Nie dopuszczacie negatywnych opinii o produktach, nawet mimo tego, że zdecydowałem, aby zostawić sobie produkt, bez zwracania. Uściślając, nawet nie była to w pełni negatywna opinia, tylko 3 lub 4 gwiazdkowa. I nie tłumaczcie się, że trzeba czekać kilka dni na opinię, bo minęło już około 10 dni, a po innych użytkownikach i Waszych tłumaczeniach wynika, że trwa to kilka dni, zmiana w ofercie tego produktu świadczy o tym, że opinia ta musiała zostać przeczytana.

5 lutego kupiłem torbę na laptopa HP Signature Slim Topload 14,1", dzień, albo dwa dni później odebrałem z salonu. Dalej po dwóch dniach wystawiłem opinię, które wskazywała, że produkt znacznie różni się od tego, który prezentowany jest na zdjęciach. Przede wszystkim wszywkami z logo HP, które mogą się komuś bardziej podobać lub nie.

Napisałem, że gdybym wiedział od razu o tym, to zapewne nie kupiłbym tej torby, tylko wybrałbym inną, tańszą, bo takie również były w Waszej ofercie. Jako, że jestem leniwy, to nie chciało mi się już zwracać towaru, no ale dobrze było poinformować ewentualnie innych nabywców, żeby wiedzieli co dokładnie kupują.

Oczywiście opinia nie została zamieszczona, ale za to przynajmniej zdjęcia się zmieniły.

Czyż to nie jest to trochę takie cwaniactwo z Waszej strony? Jaką mam teraz pewność, że kupując inne akcesoria komentarze nie będę także przekłamane?

Mogliście zamieścić mój ten komentarz, a moderator mógł podkreślić, że zdjęcia zostały już aktualizowane.

Swoją drogą torba w niektórych miejscach zaczyna się pruć, wiec nie wiem czy nie będę jej zaraz reklamował.

https://www.x-kom.pl/p/351772-torba-na-laptopa-hp-signature-slim-topload-141.html

Generalnie zawsze byłem zadowolony z Waszego sklepu, ale nie idźcie tą drogą!
  • 26
po prostu bardziej elegancka torba wydaje mi się z napisem Hewleet-Packard i takiej oczekiwałem. Mam pełne prawo takiego wyboru jako konsument.


@Serghio: No zgadza się ale mogłeś chyba zwrócić towar, czy jak to ta u nich wygląda?
Bo zasadniczo afera jakby totalne gówno było i rozsypywało się w rękach, a tutaj sprawa o metkę...
Pewnie, że to w jakiś sposób ważne ale robić z tego aferę?
@defoxe: Napisałem przecież, że w końcu stwierdziłem, że zostawię sobie tą torbę, ale dobrze by było, aby inni mieli świadomość, że kupują trochę inaczej wyglądającą torbę niż przedstawioną na zdjęciach.

X-kom po części wymienił zdjęcia produktu na stronie internetowej, ale nie zamieścił mojego komentarza, oceny oraz zdjęcia rzeczywistego produktu. Tylko w tym widzę problem. Nie jest to zgodne z pewnym standardem, moim zdaniem trochę nieuczciwe, bo skoro mamy możliwość
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Serghio: Sam jestem ciekawy co Ci odpiszą... Jestem wielkim fanem sklepu x-kom czemu nie rzadko daje wyraz w komentarzach, choćby tu na wykopie. Ale spotkałem się z dokładnie taką samą sytuacją o której piszesz i także jest mi przykro że nie zamieścili mojego negatywnego komentarza. Z tym że ja pisałem o szkle na telefon. Negatywna opinia to też opinia, a ja poświęciłem czas, naprodukowałem się i komentarza nie ma...Trochę to wygląda
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Serghio: ja od nich kupilem laptopa jesienią. Po 10min od rozpakowania odpadł klawisz, nóżka się urwała. Zadzwoniłem, mowie co jest, co to za problem zalatwic przycisk. To nie da sie, że reklamacja czy cos. Mysle co za zj#by. Napisalem do producenta i mi przyslal ten klawisz w ciagu 2 dni.

Ceny jak sie uda dobrze trafic to fajne, ale jak cos jest nie tak to obsługa klienta leży i kwiczy.
@Serghio: Mordeczko miałem dosłownie to samo, kupiłem laptopa i myszke, laptop wszystko super, dałem pozytywną opinie, na drugi dzień była na stronce/ Myszka natomiast była mega #!$%@? i nie dało sie z niej korzystać (był tak #!$%@? sensor), napisałem negatywną opinie i do tej pory jej nie ma (ale po 2 tygodniach pojawiła sie nowa opinia pozytywna od kogoś innego XD)
@Serghio tak po prawdzie to jeśli zmienili zdjęcia to jak by ktoś zobaczył twój komentarz to by go to wprowadzało w błąd. Bo by przeczytał że logo jest inne niż na zdjęciach gdy już przecież nie jest, więc trochę racji jest.
@emesc: Tak, tylko dodałem też zdjęcie rzeczywistego przedmiotu, więc inna osoba zobaczyłaby aktualnie sprzedawany towar, a do komentarza moderator mógłby napisać choćby coś takiego:

Dziękujemy za przesłaną opinie. Zdjęcia przedmiotu zostały zaktualizowane.

Widocznie wszystkie nasze opinie mają "gdzieś", świadczą o tym komentarze innych użytkowników, którzy mają podobne doświadczenia, a szkoda, bo uważałem X-kom za jeden z lepszych sklepów ze sprzętem.

Jestem w stanie zrozumieć sprawę taką, że negatywne opinie o produkcie
@Serghio: a najlepsze jest to, że teraz jak ktoś zobaczy twój wpis to może zrezygnować z zakupów w tym sklepie.
Ja sam nic tam nie kupuje ze względu na zasłyszane opinie (od znajomych lub z wypoku) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Serghio:
Oni serio nie wiedzą, co sprzedają. Jak kilka lat temu kupowałem tam laptopa, to pisali w opisie, że na port Thunderbolt 3, którego w rzeczywistości brak xD
Kolor klawiatury też trochę inny niż na zdjęciach.
@Serghio: Każdą opinię sprawdzamy i potwierdzamy przed opublikowaniem. To standardowa procedura. Z uwagi na to, że ofertą i opiniami zajmują się dwie odrębne jednostki w naszej firmie, a w tym wypadku oferta zadziałała szybciej aktualizując zdjęcia. Doszło do sytuacji, w której opinia nie jest jeszcze widoczna. Za co najmocniej przepraszamy. Twój komentarz w najbliższym czasie pojawi się, a my zadbamy o to, żeby ten proces w przyszłości przebiegał sprawniej. Jeżeli z
Z uwagi na to, że ofertą i opiniami zajmują się dwie odrębne jednostki w naszej firmie, a w tym wypadku oferta zadziałała szybciej aktualizując zdjęcia.


@x-kom: Osz kierwa, skoro aktualizowanie zdjęć do oferty można na tyle wydłużać żeby towar zdążył być kupiony przez klienta, wysłany, odebrany, rozpakowany, obfotografowany, opisany w opinii na stronie i wysłany do publikacji, to nieźle się opieprzają.
@x-kom: Z torbą jest wszystko w porządku, co prawda kilka nitek rozpruło się, ale zupełnie mi to nie przeszkadza i jest niewidoczne. Jeśli usterka będzie na tyle uciążliwa, to wówczas zareklamuje produkt, wiem jak się to odbywa i jakie mam prawa.

Nie w tym rzecz.

Chodzi o to, że Państwo nie zamieszczacie nieprzychylnych komentarzy o produktach we własnym sklepie.

Doszło do sytuacji, w której opinia nie jest jeszcze widoczna.


Tyle to
źródło: comment_1582029332vIVbTzKARMBlHhfqmyM4o8.jpg
@Serghio: ja tam widziałem dużo nieprzychylnych komentarzy na x-komie, z 1 gwiazdka również

Duże firmy rządzą się swoimi prawami, nie ogarnia wszystkiego jeden Mietek, w kolejności zgłoszeń

@droid43210: bo się opłaca zazwyczaj. Nawet jak raz na 20 razy coś jest nie tak i załóżmy, że x-kom nie chce pomóc to i tak jesteś finansowo do przodu ¯\_(ツ)_/¯

Ja miałem trzy reklamacje w x-kom i wnioski póki co takie, że problem