Wpis z mikrobloga

Mirki przedstawiam wam mój mały projekt z #elektronika
z zawodu jestem programista i zawsze brakowalo mi w pracy obcowania z fizycznymi urzadzeniami takimi jak czujniki itp. Nigdy tez nie potrafilem poruszac sie w elektronicznym swiecie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
w zeszłym roku postanowiłem ze fajnie bylo by to zmienic i kupilem sobie #raspberrypi 4.
Na poczatku kupilem kurs elektroniki z #forbot i klasycznie bawilem sie z doodami i plytka oraz rpi. Pozniej myslalem co by tu zrobic zeby rozowa tez popatrzyla "na te wszedzie rozrzucone kable" bardziej przychylnym okiem i wymyslilem ze zrobie jej domowa stacje pogodowa zeby wiedziala jakie buty zalozyc rano ( ͡° ͜ʖ ͡°) pomysl sie spodobal i oto jest. Czujnik wilgotnosci i temperatury mierzy warunki w mieszkaniu a dzieki integracji z api accuweather wyswietlam tez informacje o warunkach pogodowych dla naszego miasta. Oczywiscie jedna z najwazniejszych cech urzadzenia jest wyglad dlatego zamknalem go poki co w gotowej ramce zdjeciowej XD no i oczywiscie mialem za duze wkrety i ramka pekla ale poki co musi tak zostac. Wiem ze to nic specjalnego i zadne rocket science ale dalo mi duzo funu dlatego wrzucam. Moze dzieki temu jakis inny Mirek tez zdecyduje sie troche pobawic z rpi
profaza - Mirki przedstawiam wam mój mały projekt z #elektronika 
z zawodu jestem pr...

źródło: comment_1581769429W9NNkfFSl30Jrnp7qmHVIJ.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mrooczilla: no jest zadowolona bo nie musi googlac przed praca pogody a ja jestem zadowolony bo tego uzywa ( ͡° ͜ʖ ͡°) teraz jeszcze mysle zeby dodac jako wygaszacz wyświetlanie zdjec z galerii zeby to faktyczne bylo cos w stylu ramki multimedialnej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@mrooczilla: temp i wilgotnosc w pokoju oraz dane pogodowe na zewnatrz takie jak temperatura , temperatura odczuwalna, wiatr snieg i deszcz :) podstawowe dane ktore moga sie przydac
  • Odpowiedz