Wpis z mikrobloga

Dariusz Prokopowicz
www.researchgate.net/profile/DariuszProkopowicz

Wpływ nowych mediów internetowych na techniki i standardy komunikacji między ludźmi

W jaki sposób nowe media internetowe zmieniają standardy komunikacji?

Na podstawie powyższych rozważań i wniosków płynących z dyskusji dotyczącej interesującej omawianej problematyki sformułowałem następującą tezę, że nowe media internetowe w znaczącym stopniu zmieniają standardy komunikacji.

Poniżej opisałem kluczowe determinanty potwierdzające sformułowaną tezę badawczą. Do powyższej dyskusji chciałbym dodać następującą konkluzję sformułowaną jako podsumowanie moich wcześniejszych rozważań dotyczących tego tematu: wpływu nowych mediów internetowych na techniki i standardy komunikacji między ludźmi.

Czy nowe media internetowe powinny być wykorzystywane w procesach edukacji? Moim zdaniem, Tak, nowe media internetowe powinny być wykorzystywane w procesach edukacji. Problematyka komunikacji z zastosowaniem nowych mediów internetowych jest bardzo ważna w kontekście efektywnie prowadzonego procesu edukacji. Obecnie komunikujemy się powszechnie poprzez różne media internetowe, w tym poprzez email. Niektóre skrzynki pocztowe email, które używamy mają ograniczenia antyspamowe, co utrudnia komunikację. Rozwój komunikacji poprzez różne media internetowe, poprzez także portale social media jest istotną kwestią w szkolnictwie. Nowe media powinny być efektywnie wykorzystywane w procesie edukacji, jednak nie zawsze ich specyfikacja techniczna jest w pełni odpowiednia dla potrzeb rozwoju komunikacji w kontekście realizowanego procesu edukacji. Jednak w miarę możliwości należy nowe media internetowe wykorzystywać w szkolnictwie, ponieważ młodzież z nich powszechnie korzysta i mogą stanowić doskonałe dodatkowe narzędzie w zakresie instrumentów dydaktycznych np. na potrzeby efektywnego wyszukiwania niezbędnych, bieżących informacji.

Z drugiej strony obecnie dzięki technologiom informacyjnym, nowym mediom internetowym oraz technologiom Przemysł 4.0 doskonalona jest logistyka teleinformatycznego przesyłu informacji między instytucjami i przedsiębiorstwami. Poprawa komunikacji między osobami, instytucjami i przedsiębiorstwami dokonuje się poprzez wykorzystanie nowych internetowych mediów informacyjnych i komunikacyjnych w połączeniu z technologią Internet rzeczy. Obecny rozwój urządzeń mobilnych, głównie smartfonów i ich zastosowań do międzynarodowej komunikacji i transferu informacji umożliwia poprawę logistyki informacji. W związku z tym zastosowanie internetowych technologii nowych mediów oraz technologii zaawansowanego przetwarzania informacji tj. typowych dla obecnej rewolucji technologicznej Przemysł 4.0 zwiększać może znacząco efektywność procesów komunikacyjnych między współpracującymi ze sobą członkami krajowych i międzynarodowych zespołów roboczych w instytucjach i przedsiębiorstwach.

Do niniejszych rozważań warto dodać jeszcze następującą kwestię. Obecnie w zastosowaniach komunikacyjnych i korzystania z różnych usług informacyjnych dominują w użytkowaniu smartfony. Poza tym część użytkowników Internetu używa także tablety i smatwatche. Okulary Google z dostępem do Internetu kilka lat temu miały być innowacyjnym hitem, który zrewolucjonizować miał mobilny Internet jednak się nie przyjęły na większą skalę. Być może na tego rodzaju urządzenia jeszcze nie pojawiło się znaczące zapotrzebowanie. Być może to się zmieni w przyszłości. Być może epoka tego typu urządzeń mobilnych pojawi się w przyszłości, gdy pojawią się kolejne generacje kompatybilnych urządzeń i upowszechni się Internet 5G.

Zgodnie z powyższym moim zdaniem nowe media internetowe w znaczącym stopniu zmieniają standardy komunikacji.

Czy zgadzasz się ze mną w powyższej kwestii?

Prowadzę badania w tej problematyce. Wnioski z przeprowadzonych badań zamieściłem w publikacjach naukowych, które są dostępne na portalu Research Gate.

Wobec powyższego zwracam się do Państwa z następującymi pytaniami:

- Czy przeglądanie portali social media na smarfonach zaczyna dominować względem innych zastosowań i internetowych usług informacyjnych?

- Jakiego rodzaju usługi informacyjne dostępne na smartfony będą się rozwijały w przyszłości?

- Czy używanie smartfonów zmienia socjologiczne kwestie behawioralne?

- Czy używanie smartfonów zmienia standardy zachowań ludzkich?

- Czy używanie smartfonów zmienia standardy komunikacji między ludźmi?

- W jaki sposób nowe media internetowe zmieniają standardy komunikacji?

Co myślisz w tym temacie?

Jaka jest Twoja opinia w tym temacie?

Proszę o odpowiedź

Zapraszam do dyskusji

Dziękuję bardzo

Pozdrawiam serdecznie

Dariusz Prokopowicz

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dariusz Prokopowicz
www.researchgate.net/profile/DariuszProkopowicz

The influence of new internet media on techniques and standards of communication between people

Dear Colleagues and Friends from RG,
The above discussion inspired me to formulate the following question:
How do new online media change communication standards?

On the basis of the above considerations and conclusions drawn from the discussion on interesting issues discussed, I formulated the following thesis that new internet media significantly change communication standards.

Below I have described the key determinants confirming the formulated research thesis. To the above discussion I would like to add the following conclusion formulated as a summary of my previous considerations on this topic: the impact of new online media on techniques and standards of communication between people.

Should new online media be used in education processes? In my opinion, yes, new online media should be used in education processes. The issue of communication with the use of new online media is very important in the context of an effectively conducted education process. We currently communicate widely through various online media, including email. Some email inboxes that we use have anti-spam restrictions, which makes communication difficult. The development of communication through various internet media, also through social media portals, is an important issue in education. New media should be used effectively in the education process, but their technical specifications are not always fully appropriate for the needs of communication development in the context of the implemented education process. However, whenever possible, new online media should be used in education, because young people commonly use them and can be an excellent additional tool in the field of teaching instruments, e.g. for the effective search of necessary, current information.

On the other hand, thanks to information technologies, new online media and Industry 4.0 technologies, the logistics of information and communication between institutions and enterprises is being improved. The improvement of communication between individuals, institutions and enterprises is achieved through the use of new online information and communication media in connection with the Internet of Things technology. The current development of mobile devices, mainly smartphones and their applications for international communication and information transfer makes it possible to improve information logistics. Therefore, the use of online new media technologies and advanced information processing technologies, i.e. industry 4.0 typical for the current technological revolution, can significantly increase the efficiency of communication processes between cooperating members of national and international working teams in institutions and enterprises.

It is worth adding the following issue to these considerations. At present, smartphones dominate in the use of communication and the use of various information services. In addition, some Internet users also use tablets and smatwatches. Google glasses with Internet access a few years ago were to be an innovative hit that would revolutionize the mobile Internet but did not get adopted on a larger scale. Perhaps no significant demand has arisen for this type of device yet. Perhaps this will change in the future. Perhaps the era of this type of mobile devices will appear in the future when the next generations of compatible devices will appear and 5G Internet will become more widespread.

In line with the above, in my opinion, new online media is significantly changing communication standards.

Do you agree with me on the above matter?

I conduct research in this area. The conclusions of the research I published in scientific publications that are available on the Research Gate portal.

In view of the above, I am asking you the following questions:

- Is browsing social media on smartphones starting to dominate over other applications and Internet information services?

- What kind of information services available for smartphones will develop in the future?

- Does using smartphones change sociological behavioral issues?

- Does the use of smartphones change the standards of human behavior?

- Does using smartphones change the standards of communication between people?

- How do new online media change communication standards?

What do you think about this topic?

What is your opinion on this topic?

Please reply

I invite you to discussion

thank you very much

Best wishes

Dariusz Prokopowicz

www.researchgate.net/profile/Dariusz_Prokopowicz

#dariuszprokopowicz #science #technology #przemysl4 #socialmedia
WorldofScience - Dariusz Prokopowicz
www.researchgate.net/profile/DariuszProkopowicz...

źródło: comment_1581724648Dl7ICJPMPAunvOESrrkLbH.jpg

Pobierz