Hej, możecie polecić firmę, która podjęłaby się napisania systemu helpdeskowego i aplikacji dla serwisantów?
1. Firma sprzedająca i serwisująca sprzęt w zakładach produkcyjnych 2. System zleceń, magazyn części i urządzeń, rozliczanie księgowe opiera się Comarch ERP Optima 3. Dwie aplikacje do zrobienia:
- pierwsza - system helpdesku dla serwisanta dyżurnego. Dyżurny odbiera telefony, maile i ma wpisywać te zgłoszenia do systemu. System ma pobierać bazę klientów z Optimy, móc eksportować utworzone zlecenia do tego systemu, nadawać numery zgłoszeń tak by można było śledzić ich historię. Fajnie jakby była jakaś integracja z Outlookiem.
- druga - aplikacja mobilna na Androida dla serwisanta. Ma pobierać dane z Optimy o zleceniach przydzielonych dla serwisanta, wyświetlać wszystkie informacje z klientem, opisem. Do tego zakładka Magazyn ze spisem części magazynowych które ma na stanie serwisant (magazyn jest już prowadzony w Optimie, trzeba go jedynie pobrać). W zleceniu serwisant ma mieć możliwość dodawania czynności, które są ustawione w Optimie - dojazd, czynności serwisowe itp.. wraz z godzinami, kalendarzem, ilościami. Do tego klient ma mieć możliwość podpisać się na telefonie pod wykonanym zleceniem. Ważne - serwisanci przez większość czasu nie mają dostępu do internetu więc aplikacja ma działać w trybie offline z możliwością wymiany danych z głównym serwerem w momencie kiedy jest potrzeba.
Zależy mi na sprawdzonych i w miarę profesjonalnych firmach a nie na kimś kto chciałby to pisać po godzinach samemu amatorsko.
Ogólnie ja mam tylko pomóc w znalezieniu firmy - gdyby się miała rozpocząć jakaś współpraca to będzie ona z firmą w Warszawie.
@DOgi: hej, dzięki za materiały, przepraszam, że nie odpowiadałem ale za każdym razem byłem w trasie i zapominałem. :D Jutro przekażę info do dyrekcji i oni już dalej sami to mają ciągnąć - zobaczymy co się uda załatwić.
Kto i ile dał pomocy Ukrainie w formie kasy i sprzętu. Ładne pokazuje proporcje, gdzie jest Polska i odsiewa pewne mity. Pewna niespodzianka w kwestii krytykowanych Niemiec.
1. Firma sprzedająca i serwisująca sprzęt w zakładach produkcyjnych
2. System zleceń, magazyn części i urządzeń, rozliczanie księgowe opiera się Comarch ERP Optima
3. Dwie aplikacje do zrobienia:
- pierwsza - system helpdesku dla serwisanta dyżurnego. Dyżurny odbiera telefony, maile i ma wpisywać te zgłoszenia do systemu. System ma pobierać bazę klientów z Optimy, móc eksportować utworzone zlecenia do tego systemu, nadawać numery zgłoszeń tak by można było śledzić ich historię. Fajnie jakby była jakaś integracja z Outlookiem.
- druga - aplikacja mobilna na Androida dla serwisanta. Ma pobierać dane z Optimy o zleceniach przydzielonych dla serwisanta, wyświetlać wszystkie informacje z klientem, opisem. Do tego zakładka Magazyn ze spisem części magazynowych które ma na stanie serwisant (magazyn jest już prowadzony w Optimie, trzeba go jedynie pobrać). W zleceniu serwisant ma mieć możliwość dodawania czynności, które są ustawione w Optimie - dojazd, czynności serwisowe itp.. wraz z godzinami, kalendarzem, ilościami. Do tego klient ma mieć możliwość podpisać się na telefonie pod wykonanym zleceniem. Ważne - serwisanci przez większość czasu nie mają dostępu do internetu więc aplikacja ma działać w trybie offline z możliwością wymiany danych z głównym serwerem w momencie kiedy jest potrzeba.
Zależy mi na sprawdzonych i w miarę profesjonalnych firmach a nie na kimś kto chciałby to pisać po godzinach samemu amatorsko.
Ogólnie ja mam tylko pomóc w znalezieniu firmy - gdyby się miała rozpocząć jakaś współpraca to będzie ona z firmą w Warszawie.
Może znacie jakieś podobne rozwiązania?
#programowanie #it
@Vojak: ServiceNow ITSM - spełnia wszystkie wymagania, ktore macie.
@Vojak: ServiceNow ITSM, ew. ServiceNow Express jeśli macie mały budżet.
Jednakże brak internetu w trakcie korzystania z apki może być problemem (choć powinno dać się go rozwiązać):
https://docs.servicenow.com/bundle/newyork-mobile/page/administer/tablet-mobile-ui/concept/mobile-offline-mode.html