Wpis z mikrobloga

#philips #telewizory #wifi #smarttv #internet #informatyka

Cześć. Mam następujący problem. Mam internet w Vectrze i od jakiegoś czasu, a konkretnie od momentu podłączenia Philipsa Smart TV, mam problemy z połączeniem na każdym ze sprzętów. O ile odnośnie telefonu czy laptopa pomaga reset routera, o tyle większy problem mam z telewizorem. Mianowicie podłączam go i z jednej strony jest on podłączony, co widać w ustawieniach sieci i w lewym dolnym rogu paska, kiedy wybieram "Sieć", z drugiej zaś, kiedy wybiorę "Sprawdź sieć", wyskakuje informacja, że jest podłączony do routera, ale router nie jest połączony do internetu, co jest nieprawdą, bo wówczas mogę korzystać z WiFi na innych urządzeniach. W efekcie, kiedy włączam chociażby aplikację CDA, ale i inne aplikacje, wyskakuje mi informacja o łączeniu, które finalnie nie następuje i ponownie muszę wybrać w źródłach HDMI, żeby leciały mi kanały tv. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu, to prosiłbym o pomoc.
  • 2
  • Odpowiedz