Wpis z mikrobloga

Widzę, że w Twisto dalej stabilnie.

Mi dopiero kilka dni temu zlikwidowali błąd blokady kwoty za 21 listopada, a słyszałem, że nadal te błędy się pojawiają. Nie ma sensu tego produktu trzymać, wziąłem stówkę i narka.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Nie siejcie fermentu ... Mi nic nie naliczyło gdyby to była opłata za używanie to każdy by ją dostał w tej samej kwocie .. kolejny błąd jak z curve czy allegro i tyle ;) poczekajcie wyjaśni się i tyle
  • Odpowiedz
Dzień dobry, w imieniu Twisto chciałam przeprosić wszystkie osoby, które dostały fakturę z błędem! Mieliśmy błąd techniczny, ale wierzymy, że już jest naprawiony! Dziękujemy za zrozumienie i przepraszamy za zamieszanie!! Pozdrawiam, Agnieszka z Twisto
  • Odpowiedz
@Agnieszka_z_Twisto: rozumiem, że jeśli opłaciłem rachunek którego nie dokonałem, to opłata zostanie mi zwrócona? Niestety nie doczekałem się jeszcze odpowiedzi na czacie Twisto (22h)
  • Odpowiedz