Wpis z mikrobloga

dlaczego handlarze nie chwalą się tymi naprawami?


@NashBridges: Dowód anegdotyczny. Ja akurat znam takich, którzy się chwalą i CO TERAS?

przecież to jest złom. On się nie nadaje do naprawy.


@vieniasn: Ciężko oceniać po samych zdjęciach, ale mógłbym polemizować. Naprawa blacharska to nie tylko stara szkoła spawania i nakładania szpachli. Można to zrobić zgodnie ze sztuką.
@kiszczak: zgodnie ze sztuka czesci konstrukcyjnych/nosnych w nowych samochodach nie wymienia sie, nie prostuje i nie spawa. Jest to spowodowane tym, ze w wiekszosci skladaja sie ze stali tloczonych na goraco (PHS) ktorych nie mozna spawac (w trakcie nagrzania traca swoje własności wytrzymałościowe) dlatego w przypadku gdy uszkodzone sa tylko panele zewnetrzne to mozna je bez problemu wycinac i wymieniac na nowe, ale wszelkie uszkodzenia elementow konstrukcyjnych wyceniane sa jako szkoda
mógłbyś takie mi pokazać?


@NashBridges: Nie muszę. Wiele jednak razy gdy pytałem o historię samochodu otrzymywałem interesującą mnie odpowiedź. Możesz udowodnić, że ten sprzedający jest oszustem? Bo od początku sugerujesz to w tym wpisie nie mając żadnego dowodu. A to właśnie na tym powinniśmy się skupić, a nie na wszystkich handlarzach na Otomoto.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@NashBridges: a tu też się raz zdziwiłem. Oglądałem corsę d w komisie i mi handlarz powiedział, że tył jest walony. Dostała gdzieś w mieście i wymieniali kilka elementów w Polsce już. Sam się zaskoczyłem.