Wpis z mikrobloga

@bodziooxx: @wilko: tak ogólnie to ja juz zwątpiłem, że banki będą miały dobre panele i co mogę to naprawiam przez user css i user js

Nie mam za to pojęcia dlaczego w tak ważnych punktach systemu będącego własnością korporacji dysponująca grubym hajsem zawsze widać porażkę UX. Jedynie ING zrobiło dobry panel. Reszta to jakieś kwiatki, tu nie widać, tam się rozjeżdża, enterem nie można potwierdzić formatki, TAB nie
  • Odpowiedz
@dzek Z ING to racja. Całkiem fajny mają serwis i apkę mobilną, ale od używania ING na co dzień odciąga mnie logowanie. Rozumiem ideę wypisywania wybranych znaków hasła, ale jest to tak niewygodne. Już wolałbym każde logowanie na telefonie potwierdzać. Dlatego konto w ING zostanie dla mnie tylko kontem do spłaty hipoteki...
  • Odpowiedz
@bodziooxx: niewygodne, ale bezpieczne. od siebie polecam ustawić sobie hasło składające się ze słów o długościach: pierwsze 4, każde kolejne 5 liter, np:

wilkWilkoElfikZbozeMihauWykop (i dowalić parę cyfr na koniec, bo wymagane chyba)

w ten sposób możesz łatwo przeskakiwać po słowach, bo wiesz, że zaczynają się od 1, 5, 10, 15, 20, 25 pozycji
  • Odpowiedz