Aktywne Wpisy
paniswiata +160
Ale ona faktycznie go nawet nie dotknęła XD teraz Rutkowski będzie musiał odbijać sonie i gohe #danielmagical #patostreamy
panthererose +2
Będąc jeszcze w liceum moja polonistka powiedziała coś co zostało ze mną do dzisiaj i nadal się zastanawiam nad zasadnością jej słów.
Babeczka stwierdziła, że losy dwóch bratnich dusz będą się ze sobą przecinać przez całe życie, ale nigdy nie dojdzie do sytuacji, w której te dwie osoby stworzą szczęśliwą relację. Zawsze temu dwojgu będzie stało coś na przeszkodzie, aby być razem. I mimo tego, że będzie ich do siebie ciągnąć to
Babeczka stwierdziła, że losy dwóch bratnich dusz będą się ze sobą przecinać przez całe życie, ale nigdy nie dojdzie do sytuacji, w której te dwie osoby stworzą szczęśliwą relację. Zawsze temu dwojgu będzie stało coś na przeszkodzie, aby być razem. I mimo tego, że będzie ich do siebie ciągnąć to
Jest jednak jeszcze coś, co można nazwać typowym błędem - Shield i Armor. Nic ogólnie nie zapowiada katastrofy, ale praktycznie wiele silników walk dostępnych za darmo do klonów Ogame w wielu miejscach myli miejscami obie funkcje. Nie jest to bardzo tragiczny błąd, bo często ludzie starają się rozwijać równomiernie (na ile to możliwe), ale taka oto ciekawostka z frontu developingu klonów Ogame.
Głupszą rzeczą są szybkie działa w Ogame, ale to raczej każdy wie :P
Przy okazji genialnego silnika walk Ogame. Raz w testowym symulatorze w C++ odpaliłem potężną bitwę, chyba 250 milionów statków na 250 milionów statków, komputer zrzuciło z planszy praktycznie, zapchał mu się RAM (12GB) i trzeba było hard reset robić xd
Jak coś zapraszam do mojej gry a'la Ogame: steemnova.intinte.org.
#ogame #gry #gryprzegladarkowe
Da się spakować do 9 bajtów per jednostkę. Albo 12 bajtów, jeśli liczyć padding, tak jak w moim silniku. Przy 12GB RAM i 9 lub 12 bajtach per statek