Aktywne Wpisy
mial85 +8
A jak pisałem na tagu, że groty są beznadziejne to mnie eksperci z wypoku oczywiście zjechali a tu kolejny raz potwierdza się to co mówiłem
#wojna #rosja #ukraina #polska #wojskopolskie
#wojna #rosja #ukraina #polska #wojskopolskie
Minieri +445
Ja zapaliłem tylko znicz na grobie mamy. Zmarła nieco ponad tydzień temu, 27.02 - w dniu moich urodzin. Do teraz to do mnie nie dociera, mam wrażenie że gdzieś wyjechała, niedługo wróci i będzie jak dawniej. Niestety tak się nie stanie, rak skur... wygrał. Powoli próbuję się ogarnąć, krok po kroku. Jeśli mogę Wam coś poradzić - wysyłajcie mirki swoje mamy na badania, z rakiem serio nie ma żartów.
#dzienkobiet ##!$%@?
#dzienkobiet ##!$%@?
#iota
BEZPRZEWODOWE ŁADOWANIE E-TAKSÓWEK. Hanover - Niemcy
15.01.2020 Wiesbaden / Hanover Jakość infrastruktury ładowania będzie decydującym czynnikiem sukcesu e-mobilności. #edag, największa na świecie niezależna firma inżynieryjna, we współpracy z Uniwersytetem w Hanowerze (HsH) rozpoczęła projekt badawczy dotyczący indukcyjnego ładowania pojazdow energia elektryczna. Cel: wykorzystać czas, w którym stoi taksówka, czekając na pasazera, jako czas ładowania. Takie podejście pozwoli na mniejsze pojemności akumulatorów i wyeliminuje potrzebę stacji ładowania i przewodów do ładowania.
Oprócz Grupy EDAG i Uniwersytetu w Hanowerze (HsH), kolejnymi partnerami projektu są SUMIDA Components & Modules GmbH i Uniwersytet Techniczny w Brunszwiku. W tym 4-letnim projekcie badawczym grupa EDAG przyjmuje odpowiedzialność za rozwój specyficznej elektroniki mocy, która będzie przekazywać sygnały z cewek ładujących SUMIDA po stronie drogi. Eksperci EDAG Engineering będą również integrować cewki odbiorcze SUMIDA w dwóch pojazdach jako prototypy. Politechnika Braunschweig bada, jak zintegrować cewki z nawierzchnią drogi na polu testowym w HsH, gdzie tworzony jest odpowiedni asystent pozycjonowania ładunku. HsH opracowuje dwa dodatkowe moduły funkcyjne dla energoelektroniki: sterowanie ładowaniem i moduł komunikacyjny.
PS. przypominam ze to wlasnie EDAG jest partnerem #iota chodzby z mega programem #citybot ✌️♠️
https://blog.iota.org/edag-citybot-and-iota-the-future-of-mobility-1a95984351c2
https://www.edag.com/en/edag-group/press/press-release/lanecharge-cable-free-charging-for-e-taxis