Wpis z mikrobloga

Witam Mirki i Mirabelki!
Ten post będzie jednym z tych silnie związanych z postanowieniami noworocznymi. Obiecałem sobie, że wygospodaruję więcej czasu na swoje pasje i dlatego wylądowałem tutaj.

Jakiś czas temu założyłem swój pierwszy kanał na YT o tematyce krótkich podróży. Do tej pory udało mi się przygotować 2 filmy (całkowicie amatorskie!). Nie chwaliłem się nimi jakoś szczególnie i nie dbałem specjalnie o PR. Wysyłałem je tylko do bliskich znajomych. Ku mojemu zdziwieniu feedback jaki od nich dostałem znacznie przekroczył moje oczekiwania. Praktycznie wszyscy zachęcali mnie do tego abym kontynuował to co robię, bo trafia to w ich zainteresowania. Pomyślałem, że może to i dobry pomysł. Niestety kompletnie nie znam się na tworzeniu filmów, na promowaniu tego co przygotuję i dlatego jestem tutaj.

Wiem, że na Wykopie można spotkać wielu ludzi, którzy się na tym znają i być może będą w stanie doradzić mi to & owo.

Ciekawi mnie jak Wy ocenicie to co robię. Zależy mi na konstruktywnym feedbacku (w szczególności na tym co można by jeszcze poprawić). Chodzi mi nie tylko o opinię ze strony technicznej, ale również od strony merytorycznej (czego pokazywać więcej, czego mnie, czego unikać, jak mówić, itd.).

Zapraszam serdecznie:
https://www.youtube.com/channel/UC7jjTyPHbvEl1czRoYGnbAA/videos

PS: Nie posiadam żadnego profesjonalnego sprzętu do nagrań. Wszystko nagrywam smartfonem na "selfiestick'u". Proszę o wyrozumiałość ;)

#podroze #trekking #gory #beskidy #tatry #biwakowanie #szlaki #spontanicznewypady
  • 4
@OutdoorTrips: wyglądasz jak chudszy Faza. Uważaj na laski o imieniu Sandra.
Ja bym chciał zobaczyć więcej krajobrazow i otoczenia niż Ciebie. Może też trochę krótsze filmiki. Mało kto ma tyle czasu.
Powodzenia i udanego trekkingu.