Wpis z mikrobloga

AGENCJE GO NIENAWIDZĄ. Nieuczciwe praktyki przy wycenianiu stron internetowych:
- Doliczanie opłat za banalne dodatki typu Google Analytics, integrację z Social Media lub prace związane z ich „integracją”.
- Uzależnianie ceny od ilości podstron a nie ilości unikalnych szablonów
- Wysoka cena dodatków wycenianych podczas już realizowania strony
- Przywiązywanie klienta do swojego hostingu lub rejestrowanie domen na dane agencji

Od czego zależy i powinna zależeć wycena strony w moim artykule: https://mansfeld.pl/webdesign/cena-strony-internetowej-od-czego-zalezy/

#webdesign #seo #webdev #wordpress #pozycjonowanie #agencjegonienawidzo
  • 24
  • Odpowiedz
@Kien: nie jestem negatywnie nastawiony do agencji, bo będąc właścicielem dużej firmy sam wybrałbym agencję o kompleksowej ofercie a nie gościa komu musisz dostarczyć, logo teksty i tak dalej.

Są agencje które poprawiają po freelancerach i freelancerzy poprawiający po agencjach. Komentuję tam tylko retorykę, która jest w artykułach na temat "wyceniania stron internetowych". Z czasem usunę / przeredaguję.
  • Odpowiedz
Powiem tak - klienci się przyzwyczaili, że chcieliby stronę jak najtaniej. Że za 1000zł brutto dostaną stronę www na CMS z uzupełnionymi treściami. I może przemyconym indywidualnym ficzerem na zamówienie, bo "Państwu to zajmie parę minut, a ja nie jestem informatykiem i nie poradzę sobie".

A prawda jest taka, że agencja interaktywna to ludzie. To przedsiębiorstwo, które musi odprowadzać podatki, czynsze, ZUS dla pracowników, musi zagwarantować ludziom wypłaty i jednocześnie generować jakąś
  • Odpowiedz